Tail light panels, yes or no?
Moderator: Shelby GT-H
- 65-fastback
Zijn nog nieuw te koop ook.
Vind ze zelf erg mooi!!
Vind ze zelf erg mooi!!
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
Re: Tail light panels, yes or no?
Hieronder schrijft iemand op een Amerikaans forum zijn ervaringen met deze nieuwe repro zooi:65-fastback schreef:Zijn nog nieuw te koop ook.
1) Both panels needed a ton of material removed to clear the quarter panel extensions.
2) The inner bottom corner of the right side panel interfered with the gas cap. I clearanced it, but a lot had to be removed in order to maintain the shape of the curve. You basically have to reshape the curve.
3) The space between the inner end of left panel and the gas cap was greater than the right side. There is no way to "add" material to the left side and trimming the right side to match is just retarded.
At this point I just stopped what I was doing and threw both panels across my yard. It was a costly mistake. Just a worthless product.
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
- Foxy-Mustang
Bij die aflevering met die Fastback van Wheeler Dealers kwam MIke ook met die panelen aanzetten. Ze kwamen er beiden niet uit of het nu mooier was met of zonder en ze hebben er uiteindelijk maar voor gekozen om ze in de achterbak te leggen, zodat de nieuwe eigenaar zelf kan beslissen wat hij wil.....
Zoals je leest zijn de meningen op het forum al heel verdeeld en aangezien je hem wilt verkopen zou ik persoonlijk nooit het risico willen nemen dat het een geïnteresseerde koper afstoot. Als je toch iets met het achterpaneel wilt lijkt mij wrappen ook nog de beste optie: je kunt het in ieder geval zonder schade weer verwijderen en je chromen randjes om te taillights blijven ook behouden, wat ik persoonlijk juist een mooi detail vind.
Zoals je leest zijn de meningen op het forum al heel verdeeld en aangezien je hem wilt verkopen zou ik persoonlijk nooit het risico willen nemen dat het een geïnteresseerde koper afstoot. Als je toch iets met het achterpaneel wilt lijkt mij wrappen ook nog de beste optie: je kunt het in ieder geval zonder schade weer verwijderen en je chromen randjes om te taillights blijven ook behouden, wat ik persoonlijk juist een mooi detail vind.
Marcel
Ik snap owiezo al niet dat iemand op een forum om een mening vraagt (sorry Eric) voor wat betreft kleur, wielen, striping etc. Zoveel mensen, zoveel meningen en gezien de reacties komt Eric hier niet echt verder mee. En eerlijk gezegd denk ik dat Eric al weet wat hij wil.... 
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
+1Dakloos schreef:Ik snap owiezo al niet dat iemand op een forum om een mening vraagt (sorry Eric) voor wat betreft kleur, wielen, striping etc. Zoveel mensen, zoveel meningen en gezien de reacties komt Eric hier niet echt verder mee. En eerlijk gezegd denk ik dat Eric al weet wat hij wil....
En niet alleen over kleur of stripe-styling, maar ook over bijna alle andere (technische) dingen.
Er komt een vraag, en je geeft een antwoord.
Na een half uurtje komt er een andere pippo met juist het tegenovergestelde antwoord.
Daarna komen er nog enkele met het antwoord ietsje meer naar hier, en aan andere met ietsje meer naar daar...
Uiteindelijk weet je het nog niet, zitten er 128 posts in het topic en je doet toch je goesting.
Voor echt technische vragen waar ik geen raad mee weet, stuur ik gewoon een PB naar bepaalde mensen...
Zo was er in het verleden de vraag: olie vervangen voor- of na de winterstop...
25% zei ervoor, 25% zei erna, 25% zei tussenin en 25% zei (stom antwoord) geen winterstop doen...
Loodvervanger: 25% zegt van ja erbijdoen, 25% zegt neen, niet doen, 25% zegt kweet het nie en de andere 25% rijd met een modernere wagen en antwoord dus niet... resultaat: doe wat je zelf goed vind.
Zo, dit ei moest ik toch ook eens kwijt (t'is bijna Pasen
En nu terug on topic van Eric: hou de panelen bij, ze komen misschien nog van pas op uw toekomstige bolide, want ze er nu opzetten gaat geen meerwaarde geven voor de verkoop... (mijn mening).
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties allemaal. Was ook niet mijn bedoeling om jullie mening te vragen en daarna voor de meeste stemmen te gaan. Ik was enkel heel nieuwsgierig naar de algemene peiling en meningen..
ik heb inderdaad een lichte voorkeur, maar het zou ook kunnen dat ik ze er gewoon af laat..
Degenen die naar Mustangfever komen, zullen het resultaat wel zien
grtz
Eric
ik heb inderdaad een lichte voorkeur, maar het zou ook kunnen dat ik ze er gewoon af laat..
Degenen die naar Mustangfever komen, zullen het resultaat wel zien
grtz
Eric
- Big_fun_58
Laat me raden: Heb je ze laten verchromen????okp schreef:Degenen die naar Mustangfever komen, zullen het resultaat wel zien
It's the M@DM@N.......... #>B-)
- 65-fastback
Doe ik ook niet, om meningen vragen. Laat iedereen maar denken wat ze willen. Vinden ze het mooi horen we het natuurlijk graag! Daar doen we t voor. Vind he t niet mooi, vraag jezelf dan eerst eens af of je uberbaupt wel een Amerikaan hebtDakloos schreef:Ik snap owiezo al niet dat iemand op een forum om een mening vraagt (sorry Eric) voor wat betreft kleur, wielen, striping etc. Zoveel mensen, zoveel meningen en gezien de reacties komt Eric hier niet echt verder mee. En eerlijk gezegd denk ik dat Eric al weet wat hij wil....
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Mustangfever gaat dus niet lukken met mijn eigen Stang, hij is niet op tijd klaar. Ik kome wel met een Mustang hoor, maar zal een "geleende "zijn.
By the way, the ^panels die ik heb zijn geen repro's, maar originele Fomoco panelen. Ik bewaar ze als laatste klusje, en dan zien we wel wat we doen.
tot zondag,
grtz
Eric
By the way, the ^panels die ik heb zijn geen repro's, maar originele Fomoco panelen. Ik bewaar ze als laatste klusje, en dan zien we wel wat we doen.
tot zondag,
grtz
Eric
Ik zou in eerste instantie ook zeggen, niet doen.
Als wel, dan in een afwijkende kleur en met behoud van de chroomranden.
Als wel, dan in een afwijkende kleur en met behoud van de chroomranden.