American Sunday 28 April Zandvoort
Moderator: Shelby GT-H
- tminus3
- Donateur 2014
- Contacteer:
Re: American Sunday 28 April Zandvoort
Het was een hele korte American Sunday voor mij vandaag. Mijn collega Mustanger waarmee ik vanaf Uden richting Zandvoort zou rijden, was een 'no show'. Na een kwartier wachten maar alleen vertrokken. Rond 11.15 op het circuit alwaar de nschrijving en keuring gesloten waren. Na lang zoeken nog iemand v/d organisatie gesproken,maar ik kon niet meer meedoen. Dat terwijl ik nog specifiek navraag had gedaan, en ik tot 12 u terecht zou kunnen.
Gezien de drukte op het rennerskwartier, toegangsweg en boulevard, heb ik besloten geen 5 uur te wachten op het circuitrijden (waar 1 van de twee sessies al vervallen was) en weer naar huis te rijden. Het duurde ruim een uur voor ik uberhaupt via achteraf parkeerplaatsen het circuit af kon.
Geen sterke verhalen dit keer, en weinig animo om nog een volgende editie te bezoeken. Maar snel op zoek naar een ander evenement.
Marc
Gezien de drukte op het rennerskwartier, toegangsweg en boulevard, heb ik besloten geen 5 uur te wachten op het circuitrijden (waar 1 van de twee sessies al vervallen was) en weer naar huis te rijden. Het duurde ruim een uur voor ik uberhaupt via achteraf parkeerplaatsen het circuit af kon.
Geen sterke verhalen dit keer, en weinig animo om nog een volgende editie te bezoeken. Maar snel op zoek naar een ander evenement.
Marc
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
No show, all go!
Jammer voor je Marc,
Voor ons was het een heerlijke dag!!
Op tijd vertrokken en om 9.45 uur op Zandvoort. Mooi op tijd, geen files en de meeste auto's zien binnenkomen.
Genoten van al de mooie auto's en de dragraces vanaf de trubune.
Het weer was ook geweldig, blauwe lucht en weinig wind.
Op tijd weer vertrokken (Geen files!!) en de hele terugreis met het dak open gereden (en de kachel aan
).
Het was erg druk, paddocks en parkeer plaatsen waren vol USA cars.
Volgend jaar weer, echt een aanrader mits het weer meezit en je aankomst en vertrek weet te timen!
Hopelijk wordt er vanuit de Mustang club een Paddock geregeld zodat we allen bij elkaar kunnen staan.
Dennis
Voor ons was het een heerlijke dag!!
Op tijd vertrokken en om 9.45 uur op Zandvoort. Mooi op tijd, geen files en de meeste auto's zien binnenkomen.
Genoten van al de mooie auto's en de dragraces vanaf de trubune.
Het weer was ook geweldig, blauwe lucht en weinig wind.
Op tijd weer vertrokken (Geen files!!) en de hele terugreis met het dak open gereden (en de kachel aan
Het was erg druk, paddocks en parkeer plaatsen waren vol USA cars.
Volgend jaar weer, echt een aanrader mits het weer meezit en je aankomst en vertrek weet te timen!
Hopelijk wordt er vanuit de Mustang club een Paddock geregeld zodat we allen bij elkaar kunnen staan.
Dennis
Mustang II 1978 302 V8 Targa.
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Sjit Marc... dat is wel een heel stuk karren voor niks !
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Ik kom ook net terug.
Jammer voor je marc, ik heb nog naar je uitgekeken maar niet gezien, nu snap ik waaarom. Echt shit.
Maar was wel een leuke dag en het weer zat erg mee.
Alleen de organisatie liet te wensen over hier en daar.
Maar al met al een geslaagde dag.
Jammer voor je marc, ik heb nog naar je uitgekeken maar niet gezien, nu snap ik waaarom. Echt shit.
Maar was wel een leuke dag en het weer zat erg mee.
Alleen de organisatie liet te wensen over hier en daar.
Maar al met al een geslaagde dag.
Groetjes, Robin
- mustangfan26
was een erg geslaagde dag en mooie dingen gezien.
maar hoe krijg je het voor elkaar om een simpel iets als een volle microfoon voor de omroeper niet voor elkaar te krijgen. dat was echt slecht.
maar hoe krijg je het voor elkaar om een simpel iets als een volle microfoon voor de omroeper niet voor elkaar te krijgen. dat was echt slecht.
Filmpje van mijn auto toen deze nog in amerika stond!
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
Haha, dat was erg amateuristisch inderdaad!mustangfan26 schreef:was een erg geslaagde dag en mooie dingen gezien.
Voor de rest heb ik ook zeker een top dag gehad, heerlijk zonnetje en een goeie sfeer!
Was mijn eerste keer naar een evenement met de mustang. Heen gereden met een groep van 20 amerikanen, hele gave ervaring!
En veel complimentjes gehad voor de mustang, altijd leuk!
Volgend jaar weer!
Mustang '68 coupe
- chrisrombouts
- Donateur 2014
Ik moet me toch ook bij het rijtje aansluiten die vandaag een leuke dag hebben gehad op Zandvoort.
Voor mij was het ook de eerste keer en ik hou wel van de variatie. Behalve de Mustangs was er zo veel moois te zien.
Eindelijk Indian Pete in actie gezien !! Kreeg het er warm van !
Ik was er rond 10:15 u en kon nog mooi de Paddock op komen. Mooi plekkie in de zon !!
Vertrek was wel een ander verhaal. Ik was van plan om op tijd naar huis te gaan maar zo dachten er wel meer over !
Koste inderdaad een uur om van het terrein af te komen. Toen nog op de snelweg etc etc.
Maar je staat dan wel in de mooiste file van mijn leven, alleen maar Amerikanen !!
Nog even een stop op de Boulevard gemaakt bij een viskraam. Stond daar net te eten toen er een mooie oude rode Camaro (
) achterop een Audi botste.
Naast mijn tafeltje werden de verzekerings papieren ingevuld. Gelukkig was er weinig schade aan de Camaro. (Audi is niet belangrijk)
Een positief puntje, in de Audi zaten 2 mooie dames !!
Kortom een mooie zonnige dag met veel mooie auto's !!
Helaas had dus niet iedereen evenveel geluk ! Zie foto !

Ik hoop dat ook deze Mustang rijder weer thuis is geraakt ! Hier alvast een paar plaatjes. Er volgen er nog meer. (morgen).
Uiteraard hou ik me op dit forum beperkt tot de Mustangs. Groetjes van Chris.

En tot slot voor een keer geen Mustang, Indian Pete !

Voor mij was het ook de eerste keer en ik hou wel van de variatie. Behalve de Mustangs was er zo veel moois te zien.
Eindelijk Indian Pete in actie gezien !! Kreeg het er warm van !
Ik was er rond 10:15 u en kon nog mooi de Paddock op komen. Mooi plekkie in de zon !!
Vertrek was wel een ander verhaal. Ik was van plan om op tijd naar huis te gaan maar zo dachten er wel meer over !
Koste inderdaad een uur om van het terrein af te komen. Toen nog op de snelweg etc etc.
Maar je staat dan wel in de mooiste file van mijn leven, alleen maar Amerikanen !!
Nog even een stop op de Boulevard gemaakt bij een viskraam. Stond daar net te eten toen er een mooie oude rode Camaro (
Naast mijn tafeltje werden de verzekerings papieren ingevuld. Gelukkig was er weinig schade aan de Camaro. (Audi is niet belangrijk)
Een positief puntje, in de Audi zaten 2 mooie dames !!
Helaas had dus niet iedereen evenveel geluk ! Zie foto !

Ik hoop dat ook deze Mustang rijder weer thuis is geraakt ! Hier alvast een paar plaatjes. Er volgen er nog meer. (morgen).
Uiteraard hou ik me op dit forum beperkt tot de Mustangs. Groetjes van Chris.

En tot slot voor een keer geen Mustang, Indian Pete !

- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT
"A stampede is louder than a heartbeat"
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT
"A stampede is louder than a heartbeat"
- dikketienes
Hier stond ik vlakbij bij het naar binnen rijden van het circuit park. Al in de file staande kwam er in een keer een finke pluim stoom uit de motorkap. Was een prachtige mustang om te zien dus enorm jammer.chrisrombouts schreef: Helaas had dus niet iedereen evenveel geluk ! Zie foto !![]()
![]()
Verder een zeer geslaagde dag. Top weer.
Gr. Dick
filmpieeeeee
http://www.youtube.com/watch?v=-B-zXmCDLaw
fotoooooooos

gr
Frank
http://www.youtube.com/watch?v=-B-zXmCDLaw
fotoooooooos

gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
wij waren er ook maar wat een drama ..... dat verkeer en niet te vergeten die waardeloze omroepinstallatie
pics en aangezien dit een mustang en Ford forum is schuw ik me niet om andere Fords te posten .......

find my Ford :

de rest incl crappy filmpjes van de drift en dragrace
pics en aangezien dit een mustang en Ford forum is schuw ik me niet om andere Fords te posten .......

find my Ford :

de rest incl crappy filmpjes van de drift en dragrace
Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
Dank voor je foto's Pudel 
Dennis
Dennis
Mustang II 1978 302 V8 Targa.
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
Ik ben niet zo van de foto's (maken) maar heb er wel 1 gemaakt.
Hoe groot is de kans dat je toevallig tegelijk het paddock op rijd met een Eleanor voor je!

Hoe groot is de kans dat je toevallig tegelijk het paddock op rijd met een Eleanor voor je!

'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
ik heb er maar 1 gezien en die had wat vloeistof problemen ofzo .....
wel leuk zo 2 achterelkaar
Ford LTD Brougham 1972
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
Dat was ik, beetje warm geworden, sensor van de 2e vin werkte blijkbaar niet meerLTD schreef:ik heb er maar 1 gezien en die had wat vloeistof problemen ofzo .....
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.