Gezocht: Radiator 351 Cleveland
Moderator: Shelby GT-H
Gezocht: Radiator 351 Cleveland
Helaas is mijn radiator op diverse plekken lek en heb ik een nieuwe/vervangende radiator nodig.
Iemand die toevallig een radiator voor een 351c heeft liggen?
Maximale breedte 24 inch/61 cm.
Iemand die toevallig een radiator voor een 351c heeft liggen?
Maximale breedte 24 inch/61 cm.
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori
Re: Gezocht: Radiator 351 Cleveland
Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
Mocht je er geen kunnen vinden, stuur me gerust een PB. N.a.v. mijn langdurige koelprobleem (met 351W) weet ik inmiddels redelijk veel om je te helpen een keuze te maken uit nieuwe radiators.
Succes!
Succes!
1966 Mustang Fastback
- Mustang Den Haag
- †
Mijn zijn te groot Maarten
1 van 87 lang en 49 hoog - 4 rijen
1 van 90 lang en 49 hoog - 4 rijen
1 van 80 lang en 49 hoog - 2 rijen, deze komt uit mij mustang, deze zou goed zijn voor een normale 351 c
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Die van Rob zijn inderdaad helaas te groot. Het moet allemaal onder de motorkap van een 68 passen....
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori
Hey Blizzard, jij hebt blijkbaar een 351 cleveland onder je kap zitten van een 68er?
Ik heb me net ook een laten overkomen om in mijn 68'er te dumpen. Enige tips als ervatings deskundige?
Grts
Ik heb me net ook een laten overkomen om in mijn 68'er te dumpen. Enige tips als ervatings deskundige?
Grts
If my car is on a trailer, it's stolen...
Beter laat dan nooitMoorie schreef:Hey Blizzard, jij hebt blijkbaar een 351 cleveland onder je kap zitten van een 68er?
Ik heb me net ook een laten overkomen om in mijn 68'er te dumpen. Enige tips als ervatings deskundige?![]()
Grts
Ik ben absoluut geen deskundige. Ik heb de swap ook niet zelf uitgevoerd, die is in de VS gedaan voordat de auto richting NL ging. Wij zijn de derde eigenaar in NL, de vorige was ervan overtuigd dat er een corvette motor is zat, vandaar dat ik redelijk veilig kan stellen dat de swap in de VS is gedaan.
De motor is er in het afgelopen jaar wel uit geweest vanwege het spuiten van de auto, hij zit er inmiddels ook weer in. Iets wat zonder de hulp van Ton van MustangCountry nooit zou zijn gelukt! Ton nogmaals bedankt!!!
Ik kan je 1 tip geven, zorg dat je de motor zo laag mogelijk in de auto legt, ik heb circa 1.5 tot 2 cm speling tussen luchtfilter en motorkap.
Misschien nog en 2e tip, denk goed na over wat voor versnellingsbak je achter de motor wil gaan gebruiken. Ik heb een FMX die niet alleen loeizwaar is, maar waarvan ook de onderdelen redelijk schaars zijn.
Oh ja, de afgelopen jaren heb ik de indruk gekregen dat het een vrij exotisch blok is. Voor de 302 en 351w zijn meer producten te vinden maar ik zou de cleveland voor geen goud willen missen
Mocht je ooit in de buurt zijn, of een meeting aandoen waar ik toevallig ook sta kom dan vooral langs om alles eens goed te bekijken. Mocht je foto's willen hebben, die kan ik zo voor je maken en opsturen.
Ik wil binnenkort een topic openen op het forum van wat we allemaal aan de mustang hebben gedaan, en wie daarbij hebben geholpen. Als je voor die tijd wat foto's wil hebben dan is dat uiteraard geen probleem.
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Even ter info:
Voor wat jij zoekt is het niet van belang of dat het voor een Cleveland is. Een windsor radiateur is namelijk het zelfde.
Het enige waar je op moet letten is dat de lower hose aan de drive side zit, dat wil bij de windsor motoren van voor 1970 ( het start jaar van Cleveland ) vaak aan de bijrijders kant zijn.
Voor wat jij zoekt is het niet van belang of dat het voor een Cleveland is. Een windsor radiateur is namelijk het zelfde.
Het enige waar je op moet letten is dat de lower hose aan de drive side zit, dat wil bij de windsor motoren van voor 1970 ( het start jaar van Cleveland ) vaak aan de bijrijders kant zijn.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Heb je er al een gevonden? Zo ja, wat voor radiateur?
1966 Mustang Fastback
- willem_nog_niks
Hallo allemaal
Hebben jullie een stuurbekrachtigings unit en / of een airco?
Ik heb me laten vertellen dat er dan een grotere radiator op moet zitten.
Verder zou ik er voor de houwes
echt een nieuwe op zetten.
Dat je test om te kijken of hij voldoende werkt kan ik inkomen, maar ik weet niet of dat slim is ivm ketelsteen en rotzooi in de radiator
Groetjes Willem
Hebben jullie een stuurbekrachtigings unit en / of een airco?
Ik heb me laten vertellen dat er dan een grotere radiator op moet zitten.
Verder zou ik er voor de houwes
Dat je test om te kijken of hij voldoende werkt kan ik inkomen, maar ik weet niet of dat slim is ivm ketelsteen en rotzooi in de radiator
Groetjes Willem
Mijn project:
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=15449&p=172119&hilit=jahoo#p172119
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=16457&hilit=jahoo
www.youtube.com/watch?v=cgPhejaQsWE
http://s809.photobucket.com/user/willem_nog_niks/library/?page=0
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=15449&p=172119&hilit=jahoo#p172119
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=16457&hilit=jahoo
www.youtube.com/watch?v=cgPhejaQsWE
http://s809.photobucket.com/user/willem_nog_niks/library/?page=0