hoi ik ben richard
Moderator: Shelby GT-H
- PoisonIvy66
Re: hoi ik ben richard
Welkom hier!
Misschien zie ik hem binnenkort wel eens rijden.
Ik woon ook in de regio Eindhoven.
Mooie kleur trouwens!
Gr. Roel
Misschien zie ik hem binnenkort wel eens rijden.
Ik woon ook in de regio Eindhoven.
Mooie kleur trouwens!
Gr. Roel
...Happiness is the road...
- NordicDawn
Begint het kenteken toevallig met NF? Dan weet ik waar hij een paar jaar terug heeft gestaan
veel rijplezier gewenst.
1970 Mustang Hardtop
- richard1977
HalloNordicDawn schreef:Begint het kenteken toevallig met NF? Dan weet ik waar hij een paar jaar terug heeft gestaanveel rijplezier gewenst.
Ja dat klopt. Ken je de vorige eigenaar dan? Messchien iets meer van de stang?
De verkoper ken goed dus dat weet ik al. Ben benieuwd na wat er al gedaan is aan de stang haha.
Gr
Richard
- NordicDawn
Foto uit 2009, vlak buiten Leeuwarden. De eigenaar ken ik niet.

1970 Mustang Hardtop
- richard1977
haha dat is hem jaNordicDawn schreef:Foto uit 2009, vlak buiten Leeuwarden. De eigenaar ken ik niet.
Was er nou een topic over een blauwe SN95 en NIEMAND die me even waarschuwt???
Welkom dus!!! Mooi blauw!!! Als ik me niet vergis, is het een "bright blue", en daarmee ben je een van de weinigen, zo niet de enige in Nederland! Daar ga je je wel speciaal van voelen, toch? Het is een kleur die dichtbij mijn "bright atlantic blue" ligt. Jouw paintcode is KF, de mijne K7. Het betekent dat je een auto uit 1994 hebt, in 1995 was er alleen nog donkerblauw (Sapphire blue). Er zijn er maar zo'n 6200 SN95's in jouw kleur gemaakt.
Je auto lijkt me een Canadees, met Frans/Engelse stickers - zeker ook een kilometerteller ipv miles? Het is zeker geen auto uit de grote batch van Hessing - daar zat jouw kleur niet bij, en bovendien waren dat geen V6 cabrio's. Het kan natuurlijk zijn dat je auto wel door Hessing is geimporteerd, als one-off.
Veel succes met je auto, gooi er eens andere velgen onder en je hebt meteen een andere auto!
Welkom dus!!! Mooi blauw!!! Als ik me niet vergis, is het een "bright blue", en daarmee ben je een van de weinigen, zo niet de enige in Nederland! Daar ga je je wel speciaal van voelen, toch? Het is een kleur die dichtbij mijn "bright atlantic blue" ligt. Jouw paintcode is KF, de mijne K7. Het betekent dat je een auto uit 1994 hebt, in 1995 was er alleen nog donkerblauw (Sapphire blue). Er zijn er maar zo'n 6200 SN95's in jouw kleur gemaakt.
Je auto lijkt me een Canadees, met Frans/Engelse stickers - zeker ook een kilometerteller ipv miles? Het is zeker geen auto uit de grote batch van Hessing - daar zat jouw kleur niet bij, en bovendien waren dat geen V6 cabrio's. Het kan natuurlijk zijn dat je auto wel door Hessing is geimporteerd, als one-off.
Veel succes met je auto, gooi er eens andere velgen onder en je hebt meteen een andere auto!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Hey Maarten, een blauwe! 
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
Bedankt voor de tip!Nick schreef:Hey Maarten, een blauwe!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- richard1977
Mack schreef:Was er nou een topic over een blauwe SN95 en NIEMAND die me even waarschuwt???![]()
![]()
Hey . Dit is gaaf om te horen ja. Helaas staat nu bij verkoper want me koppakking ligt er uit hmm best zuur. En als geluk heb kan pas over 2weken weer the stang rijden.
Hm even ja als ik het goed Zeg is een mile teller maar er staan ook km op. De stickers klopen frans/engels . In de boekjes staat inder daad bouw jaar 94 . Ik voel nu best trots haha
Gr richard
- richard1977
Ps mack het zou maar eens gebeuren als in de buurt van R dam ziet rijden. Me schoonfamilie wonen daar in buurt schiedam en brielle
Gr richard
Gr richard
ik heb je gespot op de spn .......

Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
- richard1977
hey LTD
mooie foto.maar helaas is dit niet mijn stang
mooie foto.maar helaas is dit niet mijn stang
zijn er toch meer van die blauwe als Mack denkt .....
Ford LTD Brougham 1972
Okay, dan is er nog een Bright Blue - dit is een coupe, zo te zien. Misschien die ene die lange tijd bij allerlei bedrijven in het midden van het land te koop stond - degene die die gekocht had, heeft geen goede koop gedaan volgens mij... Ik had gedacht dat die allang gesloopt was.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE