Tonie
Even voorstellen!
Moderator: Shelby GT-H
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Re: Even voorstellen!
kost uiteindelijk altijd 2 keer zo veel en zeker 4 keer de tijd die je denkt nodig te hebben
Tonie
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Wiebe welkom!
kopen en rijden! Je zou ook een (rijdend) projectje kunnen kopen, dat scheelt al aardig wat poen in aanschaf, en dat mooi maken komt dan vanzelf wel.
zolang je maar weet WAT je koopt
succes!
gr
Frank
kopen en rijden! Je zou ook een (rijdend) projectje kunnen kopen, dat scheelt al aardig wat poen in aanschaf, en dat mooi maken komt dan vanzelf wel.
zolang je maar weet WAT je koopt
succes!
gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
- andypeeters
IjzerenPaard schreef:Okee bedankt! Ik heb deze gevonden $8.995. Als ik nu dat geld zou hebben, zou ik m ophalen, overschepen, nieuwe stoel erin, andere kleur, achterraam rooster plaatsen, een mooie kleine zwarte spoiler en een andere set wielen erop zetten. Dan zit ik onder de 15.000,- euro, dat is toch best oke?
bedoel je niet eerst apk waardig maken ( zo dat je ook veilig op weg kunt)
en ik kan je bij voorbaat al zeggen dat je 99,5% kans hebt dat je moet gaan lassen.
vergeet niet dat het in de states heel anders werkt dan hier, verscheping heeft mij 2200 euro gekost, tot de voordeur.
ambities zijn leuk , maar er gaat een HELEBOEL meer geld inzitten dan je denkt.
je weet namelijk nooit wat je koop.
In ieder geval welkom op het forum.
Succes en wijsheid bij het orienteren en uiteindelijk aanschaffen van de Mustang
Succes en wijsheid bij het orienteren en uiteindelijk aanschaffen van de Mustang
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
-
IjzerenPaard
Echt leuk dat jullie allemaal zo betrokken zijn! Ik ben alleen bang dat ik langer dan 2 jaar moet sparen 
Ik ben nu wel echt aan t kijken of niet een spaarrekening kan maken waar elke maand zoveel euro op komt nadat ik mn salaris heb gekregen en dat de rekening dan wordt vrijgesteld bij zoiets als 8000 euro
Ik ben nu wel echt aan t kijken of niet een spaarrekening kan maken waar elke maand zoveel euro op komt nadat ik mn salaris heb gekregen en dat de rekening dan wordt vrijgesteld bij zoiets als 8000 euro
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
uh... wake-up-call...
Met 8000,- kom je er echt niet, lang niet... ! Sorry, maar dat gaat hem niet worden.
Begin maar eens bij 15.000 dan denk ik dat je een goed start kapitaal hebt, maar dan nog zal er een post onvoorzien blijven.
Met 8000,- kom je er echt niet, lang niet... ! Sorry, maar dat gaat hem niet worden.
Begin maar eens bij 15.000 dan denk ik dat je een goed start kapitaal hebt, maar dan nog zal er een post onvoorzien blijven.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
-
IjzerenPaard
Hmm jaa inderdaad, maar dan moet ik wel mn droom in de steek laten whaha.....
- Ken Van Accolyen
Ghost Rider schreef:uh... wake-up-call...
Niels hij is 16jaar... dan lijkt het allemaal zo gemakkelijk en goedkoop... hij valt wel op zen pootjes en zal beseffen dat hij eerst maar een normale auto moet rijden wat maar normaal is en ik denk niet dat zen ouders daarmee akkoord zouden gaan om dit als eerste wagen te hebben...
succes
Mustang Coupe 1970 351Cleveland V8 Ram Air (ready from 1juni 2013)
Buy a hybrid, i need your gas !
Follow my project on : viewtopic.php?f=87&t=19895
Parts for sale used/new on : viewtopic.php?f=2&t=22408
Buy a hybrid, i need your gas !
Follow my project on : viewtopic.php?f=87&t=19895
Parts for sale used/new on : viewtopic.php?f=2&t=22408
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Ik kan zijn ideeën volledig volgen... Maar zou het erg jammer vinden als iemand al zijn zuur verdiende centjes in een mustang investeerd en er dan achter moet komen dat het niet bij de aanschaf blijft maar het daar slechts begint.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
-
IjzerenPaard
Tjaa, dat is waar. Maar ik ga eerlijk gezegd niet in een suzuki rijden ofzo. Dan rij ik liever totdat ik mn studie heb afgerond of tot ik in ieder geval genoeg geld heb, in de auto van een van m'n ouders. En ookal ben ik maar 16, ik weet best hoe het is om op mn pootjes te vallen omdat ik t te gemakkelijk inschat. Dat is denkik nu inderdaad ook het geval, ik zal wel wachten tot ik er echt genoeg voor heb. Maar aan de andere kant wil ik nog wel de gelegenheid krijgen om met zo'n mooie auto rond te rijden!
gewoon sparen en kopen, lekker belangrijk of je nou 16 of 68 bent. Ik kreeg het 10jr geleden ook in mn kop, en heb vorig jaar (na dus 10jr sparen) mn Mustang gekocht. Je moet alleen geen haast hebben, en een flinke bak geduld 
Daarnaast zullen tegen die tijd de prijzen heel anders zijn, misschien vele malen hoger, of juist een stuk lager who knows..daar valt nu niks over te zeggen
tot die tijd gewoon lekker bij meetings langs gaan en daar genieten van al die hokken
gr
Frank
Daarnaast zullen tegen die tijd de prijzen heel anders zijn, misschien vele malen hoger, of juist een stuk lager who knows..daar valt nu niks over te zeggen
tot die tijd gewoon lekker bij meetings langs gaan en daar genieten van al die hokken
gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
Wat is er mis met een Suzuki ?IjzerenPaard schreef: Maar ik ga eerlijk gezegd niet in een suzuki rijden ofzo.
Ach ja, 16 jaar... je bent jong en je wil wat....
Ik ben 68, en oud... maar ik heb het allemaal !!! (ja, en ook een Suzuki !)
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Het enige dat ik beginnende bestuurders mee kan geven, is dat rijlessen je leren hoe een auto bediend moet worden.
Het zelf rijden daarna is de echte leerschool, en dat blijft doorgaan, iedere keer achter het stuur weer.
Als eerste auto ben ik blij geweest met m'n Volvo. Goedkoop ding, genoeg om van A naar B te komen, verzekering en belasting goed op te brengen, motorisch klein, dus echt aanplanken ging niet, en als ik eens iets zou raken (nooit gebeurd in die auto), dan had ik er ieder geval niet zoveel hartzeer van.
Ik kan niet voor een ieder spreken, maar wil je wel op het hart drukken het geheel goed door te rekenen. Niets is zo rot als een auto kopen, en er dan achter komen dat je het geld niet hebt om ermee te rijden, of dat dan verzekeringen, benzine of onderhoud/materiaalkosten zijn.
Het is geen schande een droom tijdelijk opzij te zetten omdat je realistisch bent, en toch besluit een andere eerste auto te kopen. Maar aan de andere kant snap ik de wens ook echt wel
Het zelf rijden daarna is de echte leerschool, en dat blijft doorgaan, iedere keer achter het stuur weer.
Als eerste auto ben ik blij geweest met m'n Volvo. Goedkoop ding, genoeg om van A naar B te komen, verzekering en belasting goed op te brengen, motorisch klein, dus echt aanplanken ging niet, en als ik eens iets zou raken (nooit gebeurd in die auto), dan had ik er ieder geval niet zoveel hartzeer van.
Ik kan niet voor een ieder spreken, maar wil je wel op het hart drukken het geheel goed door te rekenen. Niets is zo rot als een auto kopen, en er dan achter komen dat je het geld niet hebt om ermee te rijden, of dat dan verzekeringen, benzine of onderhoud/materiaalkosten zijn.
Het is geen schande een droom tijdelijk opzij te zetten omdat je realistisch bent, en toch besluit een andere eerste auto te kopen. Maar aan de andere kant snap ik de wens ook echt wel
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Het is een mooie droom die je zeker mag najagen, maar je moet je ook beseffen dat er qua autoverzekeringen nog het e.e.a speelt.
Als beginnend bestuurder kan je hoogst waarschijnlijk een auto uit deze klasse zelf niet verzekeren vanwege risico's ( tot je 24e)en een te hoog motorvermogen.
Als het je al lukt betaal je ook gelijk de hoofdprijs, de meeste maatschappijen kunnen hier behoorlijk moeilijk over doen.
Succes met je droom
Aart
Als beginnend bestuurder kan je hoogst waarschijnlijk een auto uit deze klasse zelf niet verzekeren vanwege risico's ( tot je 24e)en een te hoog motorvermogen.
Als het je al lukt betaal je ook gelijk de hoofdprijs, de meeste maatschappijen kunnen hier behoorlijk moeilijk over doen.
Succes met je droom
Aart
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
-
IjzerenPaard
Ik ga binnenkort maar eens vragen aan een kennis van ons (hij heeft een eigen autobedrijf) of hij me het een en ander wilt leren over hoe een auto in elkaar zit, hoe alles heet, wat je moet vervangen als er iets gebeurd, etc.