Hallo Wiebe, Welkom op 't Forum,
Ik ben net zo als jouw nog jong, ben net 23 jaar oud geworden, en totaal bezeten van de Ford Mustang.
Begin Dit jaar op 25 januari heb ik mijn eerste auto gekocht, een 1996 Ford Mustang Coupe Met de 3.8 V6 en een Automaat
Dit is een auto die hier een Nederland een grote en belangrijke geschiedenis heeft. Ik heb op mijn 10e verjaardag mij zelf gezegt, dat ik een Klassieke Ford Mustang koop als mijn eerste auto
Nu, 22 jaar later is die droom uit gekomen, maar de auto die ik in ogen had, een 1970 Mach 1 met de 428 Cobra Jet Motor is er helaas nooit van gekomen
Ik heb de gevolgen moeten zien van een 40 jaar oude auto als mijn eerste auto, en daarom een generatie van de Mustang gekozen, die net jong genoeg is om nog steeds als dagelijkse auto te kunnen gebruiken,
maar ook al als verzamel object kan worden gezien en niet te duur in de Verzekering is, en vooral, in Onderhoud

Ik heb gewoon geluk met het kiezen van mijn Mustang, omdat de twee vorige eigenaars van deze auto óók op
het Forum Zitten, dus ik wist waar ik aan toe was. De Grote Kans die Jij hebt als je een Auto van de andere kant laat over komen per boot, zonder een clue te weten in welke staat jouw is, dat je ongezien 2x de kosten hebt aan onderdelen en andere onverziende kosten.
Wiebe, begrijp mij niet verkeerd, ik ben trots op je dat je je 18e verjaardag een Heuze Ford Mustang Koopt, Persoonlijk zou ik dat niet doen, omdat ik gewoon alles zelf moet betalen en doen,
maar als jij je beslissing hebt gezet, en je Hebt je Mustang Voor de deur hebben staan ( garage zou beter zijn

) maar dan weet ik wel zeker dat menig Mustang Rijder je wilt helpen met je probleem
Stefan