Haha, vind het leuk zulke enthousiasme te horen! Het is mijn eerste project en aangezien het een jongens droom is om een "Amerikaan" te bezitten en straks ook te mogen rijden was het voor mij gauw logisch om dit zo lang en knap mogelijk te gaan doen
Ben nog niet heel erg bekend in mijn model maar het interieur heb je goed beschreven, het is alleen jammer dat de zon zich aardig botviert heeft op een aantal delen

maar moet zeggen dat het interieur er voor de rest ook nog erg goed uitziet.
Het is eigenlijk puur toeval aangezien de eerste keuze gevallen was op een type 3 mustang uit '79 (de type 2 had ik toen nog niet gezien) maar de '79 ging niet door en toen vertelde hij dat hij nog een wat ouder model had staan, dus ik was benieuwd (en na het zien,verkocht

)
Wat ik precies met de stang wil zit ik nog beetje over te duppen....origineel is mooi..maar zo origineel...upgraden en naar mijn complete eigen style lijkt me tof maar zal iemand dat over jaren ook zo vinden...
Een euro (gulden) middenweg is er ook nog... de originele kleur van de auto is bruin. En op de huidige markt komen af en toe kleuren bruin voorbij waar je bijna jaloers op word

dus waarschijnlijk ga ik voor een donker bruine(diepe) kleur met zwart vinyl dak.