Mitch schreef:
Paul gewoon de auto op de grond laten staan en ze dan eronder lassen! Ik heb het op de put gedaan, dus ff plaatselijk een brug huren ofzo! Het verschil is immens met rijden het rijdt veel strakker!
Succes ik zal nog is een foto van verder afmaken dan zie je het beter.
ik heb een twee kolom brug maar dat is dus niet geschikt?
omdat hij dan niet op de wielen staat?
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
66 restomod
GSX-R750 K3
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Zo kan het ook ja,ik heb alleen ondervonden dat mensen niet graag hun kokers open zagen
vandaar mijn oplossing
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
66 restomod
GSX-R750 K3
FastbackMarc1967 schreef:Hoi Toine,
Als de ene set nog over is dan koop ik hem !
Grtz Marc
No problem Marc
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
66 restomod
GSX-R750 K3
Mijn subframeconnectors zijn onderweg hoor ik net, kunnen er binnenkort dus ook onder. Eigenlijk heb je dan bijna een compleet chassis onder de Mustang. Kan nooit kwaad denk ik!
via tapatalk.....
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
hoi allemaal, ik heb dit topic gevolgd omdat het me aanspreekt om met iets simpels een goed resultaat te bereiken.
Echter, ik vraag me af in hoeverre je aan je subframe mag werken zoals lassen en gaten boren. Sommigen snijden de kop open van het subframe om de connector er in te steken.
Ik ben er van overtuigd dat het, mits het vakkundig gebeurd, alleen maar verbeteringen oplevert.
Maar ik weet ook dat de rdw hier regels op na leeft.