joepie joepie! na owch blijkbaar de volle 2 jaar stil te hebben gelegen EINDELIJK nog eens de tijd, de goesting, de motivatie en de plaats gevonden om aan onze rustang verder te werken! Tijdens de lesvrije periode een weekje gebodyworked en meteen geverfd. Het duurde ons toch te lang, en aangezien we het plezier zowel in de restauratie als in de (hopelijk ontelbare) ritten wanneer hij af is beiden nog willen beleven.
Het is gestart als een DIY project (misschien tot spijt van hardcore-all-original-matching-numbers mensen) en zo is hij ook verder gezet. Ik bouwde een eigen spuitkabine in de garage met plastiek zeilen en 2 ventilators, en ging aan het werk. Het resultaat mag er persoonlijk gezegd wel zijn. Ik ga zeker niet verklaren dat het perfect is! Er zitten heel wat imperfecties in, zoals stof in de vernislaag, maar hij is schoon roestvrij en afgesloten van de elementen wat het bijzonderste is. Voorlopig nog geen tijd gehad om met interieur te gaan puzzelen (gezien het meer dan 2 jaar geleden is verwacht ik toch wel wat problemen) aangezien ik eerst een tapijt zoek om de vloer te bedekken. De vorige was verrot door de verroeste vloerplaat. Ook deze zal een DIY project zijn, al moet ik hiervoor eerst een geschikt tapijtje met een bijhorend geschikt prijsje vinden natuurlijk.
Ik ben momenteel vergeten hoe ik foto's upload, dus ik zal er deze week eens voor kijken
oja het kleur is opnieuw rood, al is het iets feller dan wat erop zat (hij mag wat opvallen

)