Need for speed
Moderator: Shelby GT-H
Re: Need for speed
Ik was ook al verbaasd dat er op dit forum niets over te vinden was....vreemd..
maar ga morgen wel met m'n zoon; leuk uitje voor de "boys"
maar ga morgen wel met m'n zoon; leuk uitje voor de "boys"
1968 California Special GT/CS, 289 2v
Hopelijk laat Afrojack deze bolide wél heel.Shelby GT-H schreef:Ik las net dat DJ Afrojack en Nicky Romero ook komen met eem Labo en een Audi R8
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

1966 Mustang Fastback
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Te laat! Ik zag op RTL Boulevard dat hij zijn duim had gebroken.saf1908 schreef:Hopelijk laat Afrojack deze bolide wél heel.Shelby GT-H schreef:Ik las net dat DJ Afrojack en Nicky Romero ook komen met eem Labo en een Audi R8
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Onderweg naar de Need For Speed voor premiere zijn wel een Bmw M5 F10 en een Rolls Royce Ghost op elkaar geklapt 
#33 🦁
Ongeluk gezien inderdaad, er was ook nog een Audi bij betrokken, kom er net vandaan, was erg leuk! Super veel volk langs de weg, voelde mezelf haast een BNerArnoldH schreef:Onderweg naar de Need For Speed voor premiere zijn wel een Bmw M5 F10 en een Rolls Royce Ghost op elkaar geklapt
Mustang silverblue 1966 289Cui AOD
Ja een Audi RS5 coupe.henk102 schreef:Ongeluk gezien inderdaad, er was ook nog een Audi bij betrokken, kom er net vandaan, was erg leuk! Super veel volk langs de weg, voelde mezelf haast een BNerArnoldH schreef:Onderweg naar de Need For Speed voor premiere zijn wel een Bmw M5 F10 en een Rolls Royce Ghost op elkaar geklapt
Aardig duur ongeval zo
#33 🦁
-
Dieselhead
En dat vind jij grappig?ArnoldH schreef:Onderweg naar de Need For Speed voor premiere zijn wel een Bmw M5 F10 en een Rolls Royce Ghost op elkaar geklapt
Inderdaad helemaal niet grappig. En niets ten nadele van de TMNC want die kan er ook niets aan doen, maar wij vonden het een verschrikkelijk georganiseerd event. Geen politie begeleiding voor de collone van de ene naar de andere locatie, mede een van de oorzaken van de botsing. Dat kon ook gewoon niet goed gaan. En van een bewaakte parkeerplaats was ook absoluut geen sprake. kinderwagens, rolstoelen en jong grut wat niet begeleid werd. Er werd op autos gehangen, tegen aan gestaan, voorzichtig werd er in ieder geval niet gedaan. De film hebben we niet gezien. We zijn bij aankomst bij Cinemec rechtsom keert gegaan. Een oud barrel kan hier wel neer zetten maar al die dure wagens en restaureerde objecten, ze waren er niet heel vandaan gekomen. Heel erg jammer.
check out our posts at www.youtube.com/melkeps
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Inderdaad jammer dat het op de parkeerplaatsen de auto's niet werden afgezet met een lint of zo.melkeps schreef:Inderdaad helemaal niet grappig. En niets ten nadele van de TMNC want die kan er ook niets aan doen, maar wij vonden het een verschrikkelijk georganiseerd event. Geen politie begeleiding voor de collone van de ene naar de andere locatie, mede een van de oorzaken van de botsing. Dat kon ook gewoon niet goed gaan. En van een bewaakte parkeerplaats was ook absoluut geen sprake. kinderwagens, rolstoelen en jong grut wat niet begeleid werd. Er werd op autos gehangen, tegen aan gestaan, voorzichtig werd er in ieder geval niet gedaan. De film hebben we niet gezien. We zijn bij aankomst bij Cinemec rechtsom keert gegaan. Een oud barrel kan hier wel neer zetten maar al die dure wagens en restaureerde objecten, ze waren er niet heel vandaan gekomen. Heel erg jammer.
Daarom verkoos ik samen met Richard de Mustang in de parkeergarage te plaatsen.
De film was zeker niet verkeerd, zo met de Mustang in een prominente rol.
Vooral de 2015 aan het eind, zal een beetje overredingskracht hebben gekost om die los te krijgen.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
-
Dieselhead
om een indruk te krijgen
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... xxC0WeYa9I" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... xxC0WeYa9I" onclick="window.open(this.href);return false;
Jammer om te horen dat er geen toezicht geregeld was, hoorde van mijn broer die in Ede woont en was wezen kijken, dat mensen tegen de auto's leunden en zelfs op een Veyron gingen zitten om foto's te maken.
Het zal je auto maar zijn !
Het zal je auto maar zijn !
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Een "meeting" met auto's van mensen met een totaal andere hobby als de mijne dat is me na het zien van dat filmpje wel duidelijk.......had ook niet veel anders verwacht eigenlijk.
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Groet,
Jeroen
Jeroen