Aangezien ik dit topic gestart heb kan ik nu ook niet achter blijven met een beetje commentaar.
Om te beginnen, leuke filpjes Jeroen !!
Ik ben het ook wel eens met de eerder genoemde kritiek op de organisatie. Die was behoorlijk flut.
Volgens mij hadden ze de zaak behoorlijk onderschat. 75 minuten rijden voor die paar kilometer !
TMCN kan hier ook niks aan doen. Bij verzamelpunt stonden de duurste supercars op de eerste parkeerplaats
en na een kort bezoek daar kom je tot de conclusie dat het een heel andere wereld is !!
Eentje waar ik me niet in thuis zou voelen. Dus weer snel naar de eerder genoemde "Fordjes" gegaan.
Mustang rijders zijn denk ik meer hobbierijders die vaak hebben gespaard voor een mooie auto of die
met bloed, zweet en tranen een auto hebben gerestaureerd. Die andere parkeerplaats gaat alleen maar over geld, veel geld.
Maar goed ieder het zijne en dat respecteer ik dan ook.
Waar ik me eerlijk gezegd ook een beetje aan ergerde was de manier van wegrijden om aan te sluiten.
Of te wel, ieder voor zich en god voor ons allen !

Waarom niet gewoon ordelijk, netjes op volgorde.
Mensen blijven rare wezens.
Ik heb de film ook gezien maar heb wel de eerste 10 minuten ofzo gemist. Niet echt veel dus.
We stapten om 16:25 u de zaal in. Mooie film, dat zeker !!
Na afloop 15 min blijven hangen en toen snel naar huis. Zag Nicky Romero weg rijden in een Audi R8.
Onderweg nog lekker gegeten en dat was het einde van, ondanks boven genoemde kritiek, toch wel een geslaagde dag.
Bijzonder om mee te maken en je voelt je inderdaad bijna een BN-er met al die mensen en fotocamera's langs de kant.
Vanochtend zag ik dat mijn voor spatborden onder de vettige vingerafdrukken zitten van mensen die hebben geleund voor een foto.
Maar gelukkig geen schade of zo. Snap ook niet dat ze zelfs die Bugatti niet hebben afgeschermd !!
Foto's volgen z.s.m. !!
Groetjes van Chris.