kabelboom 1967 cvt

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
teun62

kabelboom 1967 cvt

Bericht door teun62 »

Ik heb besloten om mijn kabelboom compleet te vervangen dus heb ik een originele kabelboom over incl. de motorruimte kabel + de kabel naar achteren. Is wel hier en daar een draadje doorgeknipt of bij aan geknoopt maar zeker nog bruikbaar. Iemand belangstelling?
Mustang24
Contacteer:

Re: kabelboom 1967 cvt

Bericht door Mustang24 »

teun62 schreef:Ik heb besloten om mijn kabelboom compleet te vervangen dus heb ik een originele kabelboom over incl. de motorruimte kabel + de kabel naar achteren. Is wel hier en daar een draadje doorgeknipt of bij aan geknoopt maar zeker nog bruikbaar. Iemand belangstelling?
Als ik je een goede raad mag geven (van een oldtimer :lol: ): hou hem bij !
De connectors zijn bijna niet te vinden, en als je ergens eens een connector nodig hebt komt dat zeker van pas.
Ik heb die van mij ook vervangen, en heb al bijna alle connectors gebruikt van de oude :lol:

:ok:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
teun62

Bericht door teun62 »

Dank voor de tip maar ik heb een American Autowire kit besteld schijnt helemaal compleet te zijn met nieuwe licht schakelaar enz. zou dus geen oude connectoren hoeven weer te gebruiken we gaan het zien.
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

teun62 schreef:Dank voor de tip maar ik heb een American Autowire kit besteld schijnt helemaal compleet te zijn met nieuwe licht schakelaar enz. zou dus geen oude connectoren hoeven weer te gebruiken we gaan het zien.
Wel... ik heb een antidiefstal installatie gemaakt... en daar had ik connectors voor nodig...
Ik heb de side markers (68) aangesloten op de knipperlichten, en daar had ik connectors voor nodig...
Ik heb Relais gezet, hier en daar, en daar had ik connectors voor nodig...
Je kan dat ook allemaal zonder, maar dan moet je knippen en plakken, en nu is het op 1.2.3 terug origineel door het gewoon terug los te koppelen (voor de puristen :mrgreen: ).

Als je natuurlijk een bod krijgt van 2.000 euro, niet twijfelen, wegdoen dan... :lol:

By the way, die van mij was Painless (alleen under dash wire loom)
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”