Gevraagd: Ford Mustang '64 - '67

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

peer

Re: Gevraagd: Ford Mustang '64 - '67

Bericht door peer »

Draadstalig schreef:Nu al helemaal verliefd geworden op één bij california imports;
http://www.california-import.com/go.to/ ... oeken.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat een geweldige auto's hebben die staan. Budget ga ik hiermee jammer genoeg niet halen. Hebben ze ook modellen waar cosmetisch nog e.e.a. aan gedaan moet worden, maar motorisch goed is? Deze zie ik op de site niet staan.

Betrouwbare dealer?
Als je hier naar toe gaat, neem een expert mee, (of liever 2 ;) ).

In het kort:
Mijn 66'er kwam hiervandaan en zag er goed uit. Achteraf was deze zo rot als iets en heb ik een volledige restauratie moeten doen.
En zo ken ik nog een aantal wagens die daar vandaan kwamen met precies hetzelfde verhaal....
Draadstalig

Bericht door Draadstalig »

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 66&asrc=pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook niet verkeerd zeg.. En qua prijs valt me dit dan weer ontzettend mee.
Dieselhead

Bericht door Dieselhead »

Succes, ik ben er verder klaar mee..
Draadstalig

peer schreef:
Draadstalig schreef:Nu al helemaal verliefd geworden op één bij california imports;
http://www.california-import.com/go.to/ ... oeken.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat een geweldige auto's hebben die staan. Budget ga ik hiermee jammer genoeg niet halen. Hebben ze ook modellen waar cosmetisch nog e.e.a. aan gedaan moet worden, maar motorisch goed is? Deze zie ik op de site niet staan.

Betrouwbare dealer?
Als je hier naar toe gaat, neem een expert mee, (of liever 2 ;) ).

In het kort:
Mijn 66'er kwam hiervandaan en zag er goed uit. Achteraf was deze zo rot als iets en heb ik een volledige restauratie moeten doen.
En zo ken ik nog een aantal wagens die daar vandaan kwamen met precies hetzelfde verhaal....
Dank voor de tip.
Dieselhead schreef:Succes, ik ben er verder klaar mee..
?

Ik probeer op het moment gewoon veel kennis op te doen. Excuus als dat niet in jouw straatje past.
Dieselhead

je hebt tips en advies genoeg denk ik zo. daarom ben ik er klaar mee.

Het zijn auto's van ruim 50 jaar oud. daar kan altijd van alles mis mee zijn. Die hebben een heel leven achter zich. Dus eentje kopen zonder zorgen dat is bijna niet mogelijk.
Draadstalig

Dieselhead schreef:je hebt tips en advies genoeg denk ik zo. daarom ben ik er klaar mee.

Het zijn auto's van ruim 50 jaar oud. daar kan altijd van alles mis mee zijn. Die hebben een heel leven achter zich. Dus eentje kopen zonder zorgen dat is bijna niet mogelijk.
Oké duidelijk. Als ik die intentie gewekt hebt, excuus dan. Ik wil mijn hard gespaarde geld alleen wel goed besteden.
grandmaster n

Bericht door grandmaster n »

Het beste is om gewoon wat auto's te gaan bekijken. (let maar niet op Dieselhead....)
Het is trouwens ook nog leuk om dat te doen (remember, the chase is better than the catch!)
Of ga eens naar een meeting (check http://www.v8meetings.nl" onclick="window.open(this.href);return false; )
Bekijk daar eens wat auto's en spreek de eigenaren aan.
Leer je veel van!

Succes!

gr
Dieselhead

lol nee let maar niet op mij!! graag zelfs..
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

Dieselhead schreef:lol nee let maar niet op mij!! graag zelfs..
Dat doen er al genoeg. :mrgreen:

tip 1 en tevens de belangrijkste wees geduldig en gebruik je gezonde verstand!

Succes
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

Hoe grappig en met welke goeie bedoeling het ook bedoeld is... maar 'Let maar niet op Dieselhead' gaat in dit geval toch niet op...
Peter draagt een paar goeie punten aan, reageert netjes op de topic starter en ik kan mij zelf ook niet aan de indruk onttrekken dat de topic starter de adviezen in de wind lijkt te slaan.

Verder wil ik er niet te veel woorden meer aan vuil maken,
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Draadstalig

Ghost Rider schreef:Hoe grappig en met welke goeie bedoeling het ook bedoeld is... maar 'Let maar niet op Dieselhead' gaat in dit geval toch niet op...
Peter draagt een paar goeie punten aan, reageert netjes op de topic starter en ik kan mij zelf ook niet aan de indruk onttrekken dat de topic starter de adviezen in de wind lijkt te slaan.

Verder wil ik er niet te veel woorden meer aan vuil maken,
Ik reageer ook netjes en zie nergens dat ik (de indruk wek) dat ik de adviezen niet aanneem. Sterker nog; ik geef zelfs aan dat ik graag wil leren dus alle tips zijn welkom, waarbij ik aangeef dat als ik verkeerde intenties gewekt heb, dit niet mijn bedoeling is geweest.

Hoe dan ook; het gesprek voegt nu (vanuit mijn gezochte mustang kennis) niets meer toe dus hierbij laten lijkt me verstandig.

Ik zal eens wat meetings afgaan om me er nog meer in te verdiepen. Voor alle reacties; dank.
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

:up:
Denk dat dat het slimste is, blijf het aanbod in de gaten houden en dan krijg je ook een beter beeld van wat er binnen je budget te krijgen is.
Misschien kom je er dan zo achter dat je links en rechts misschien of je wensen of je budget iets bij moet stellen en... daar is niks mis mee.

No hard feelings, komt allemaal goed !
LESS IS MORE !
grandmaster n

Bericht door grandmaster n »

Ghost Rider schreef:Hoe grappig en met welke goeie bedoeling het ook bedoeld is... maar 'Let maar niet op Dieselhead gaat in dit geval toch niet op...
Waar het mij om ging, is dat Dieselhead zegt "ik ben er klaar mee". Dat voegt weinig toe, om niet te zeggen doet afbreuk aan de adviezen die hij daarvoor gaf.
Verder even goede vrienden.

gr
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

eens !
LESS IS MORE !
Dieselhead

was misschien wat kort door de bocht. maar ik had al mijn adviezen wel gegeven zo beetje. Dacht dat ze niet echt over kwamen. Dat gevoel had Niels ook wel denk ik zo.

Uit eindelijk is topic starter wel wat wijzer en gaat zich beter verdiepen in de materie.

Dus case closed
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”