Ik wilde mij even voorstellen, nu ik ook een Mustang rijd kon ik natuurlijk niet wegblijven van dit forum.
Mijn Naam is Jaap Veenstra, ben 39 jaar en woon in Groningen
Was al een lange tijd op zoek naar een Mustang en al diverse proefritjes verder had in eerste instantie mijn zinnen gezet op een SN-95 uit 1998, Donkergroen, V8. Helaas was die verkocht toen ik de tijd had er naar te gaan kijken.
Het allerliefst zou ik een begin fastback uit 68 willen maar iets reëler is waarschijnlijk een begin jaren 70 mustang (mach 1), maar zonder garage of stalling is dat nu niet echt een optie.
Vandaar dat mijn zoektocht doorging naar een "nieuwer" model. En zowaar, halverwege mei dit jaar liep ik tegen mijn huidige Mustang aan. Na een proefrit en een alles goed bekeken te hebben was ik toch wel verkocht.
Het is een New Edge mustang uit 1999 geworden, 3,8l V6 met cold air intake en custom uitlaatsysteem. Verder had de vorige eigenaar de auto van ruby red naar mat wit overgespoten en ik moet zeggen dat dat haar goed staat.
Maar genoeg gelul, hier zijn de foto's
Toen hij geleverd werd:

Klein fotoshootje gedaan:

. Is het ook in de deurposten en onder de motor en kofferklep zo gespoten dus de minder zichtbare delen? Mijn vorige dagelijkse Mustang was ook een 99er en ik vond hem heerlijk rijden. In ieder geval veel plezier ermee.