Voorbank of stoelen ?
Moderator: Shelby GT-H
Voorbank of stoelen ?
Was het destijds gewoon een optie op elke Mustang of hoort het bij een bepaald type?
Zoja, welke ?
Zie het eigenlijk weinig..
Daarom zullen diegene met voorbank i.p.v. stoelen ook een stuk duurder zijn ?
Zoja, welke ?
But Seriously...
Yes, It's Fucking Political.
Re: Voorbank of stoelen ?
Een voorbank was een optie die maar weinig gekozen werd, je ziet ze dus niet zo heel veel. Omdat ze "zeldzaam" zijn wil niet zeggen dat een Mustang met een voorbank duurder is. Ik denk dat de meesten toch liever 2 aparte stoelen hebben. Ik vind zo'n voorbank wel wat hebben, al was het maar voor die lekkere brede armsteun in het midden!mrkeupers schreef:Was het destijds gewoon een optie op elke Mustang of hoort het bij een bepaald type?
Zoja, welke ?
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
- mustang66coupe
Had op de 69 charger ook een voorbank. Behalve de reden die erwin al gaf was het ook lekker romantisch en flikflooien op de voorbank
Alleen als je wat harder door de bocht ging schoof je alle kanten op

Alleen als je wat harder door de bocht ging schoof je alle kanten op

66 coupe aut. V8 in progress
Ik heb er ook 1 met een voorbank vanaf fabriek, heb wel lekker de ruimte met een voorbank 

Hier ook eentje met bank vooraan.
Duurder zijn ze (nog) niet bij mijn weten.
Handig zijn ze ook niet altijd.
Drive-in movies bijvoorbeeld zijn wel zalig op de bank.
En je kan eventueel met een derde vooraan zitten, maar in principe mag dat niet vanwege geen derde gordel.
Bij bochtenwerk is het maar goed dat er een brede armsteun tussen zit want je gaat echt wel alle kanten op.
Verder merk ik op dat ik mijn bank niet ver genoeg achteruit kan schuiven. Helemaal naar achter is net niet ver genoeg voor mij. Groot ben ik met mijn 179cm nu ook weer niet vergeleken met vele Noorderburen.
Ik weet niet of de afzonderlijke zetels verder te verstellen zijn. Heb enkel ervaring met de bank.
Duurder zijn ze (nog) niet bij mijn weten.
Handig zijn ze ook niet altijd.
Drive-in movies bijvoorbeeld zijn wel zalig op de bank.
En je kan eventueel met een derde vooraan zitten, maar in principe mag dat niet vanwege geen derde gordel.
Bij bochtenwerk is het maar goed dat er een brede armsteun tussen zit want je gaat echt wel alle kanten op.
Verder merk ik op dat ik mijn bank niet ver genoeg achteruit kan schuiven. Helemaal naar achter is net niet ver genoeg voor mij. Groot ben ik met mijn 179cm nu ook weer niet vergeleken met vele Noorderburen.
Ik weet niet of de afzonderlijke zetels verder te verstellen zijn. Heb enkel ervaring met de bank.
1967 mustang coupé... under construction
Nou de mijne kan wel iets verder dan, wat ik ben de zelfde lengte als jij maar ik moet hem zelf iets naar voren zetten.
En bochten werk heb je gelijk in, ik wil de bankleunig aanlaten passen, beetje sportstoel leuning.
En bochten werk heb je gelijk in, ik wil de bankleunig aanlaten passen, beetje sportstoel leuning.
Ja, behalve de passagiers stoelen van 64 1/2 modellen tot augustus 1964.Garcia schreef:Ik weet niet of de afzonderlijke zetels verder te verstellen zijn. Heb enkel ervaring met de bank.
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
was inderdaad benieuwd hoever de bank naar achter zou kunnen.. ben zelf rond 1.90 meter.
is dat nog te doen??
vind het eigenlijk wel mooier op dit moment, weet niet waarom maar vind het meer hebben als 2 aparte stoelen..
is dat nog te doen??
vind het eigenlijk wel mooier op dit moment, weet niet waarom maar vind het meer hebben als 2 aparte stoelen..
But Seriously...
Ik ben maar een klein kereltje maar voor de langere onder ons zijn er wel wat mogelijkheden:
Lowering Seatpans
of minder ingrijpend:
Seat track extenders
Lowering Seatpans
of minder ingrijpend:
Seat track extenders
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
Je ziet ze niet veel maar echt praktisch vind ik het niet.
Als je te lang bent haal je de voorstoel eruit, ga je op de achterbank zitten.
Gr
Rene
Als je te lang bent haal je de voorstoel eruit, ga je op de achterbank zitten.
Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl