Tja wie niet !1967coupe schreef:ik maak me geen zorgen, hooguit over het weer.
Vorige week in Engeland is het ook reuze mee gevallen.
Voorspellingen waren erg slecht maar wij hebben toch maar anderhalve bui gehad.
Positief denken Rene !
Moderator: Shelby GT-H
Tja wie niet !1967coupe schreef:ik maak me geen zorgen, hooguit over het weer.
Die carpool plaats hierbij: https://www.google.nl/maps/place/Richel ... 6bde5db44e" onclick="window.open(this.href);return false; ?chrisrombouts schreef:Ja lach maar, ik moet zo te zien 240 km rijden ! Afmelden gaat zeker niet meer Rene ?![]()
Grapje hoor maar verwacht inderdaad niet dat ik daar om 8 uur ben.![]()
Ik weet niet waar Neko en Stefanno aan zitten te denken. Wat voor aankomst tijd hadden jullie in je hoofd ?
Voor Neko: ik zie een handige Carpool plein Soesterberg net op de A28 aan de N413. Zou een optie kunnen zijn.
Zou je ook gelijk met mij mee kunnen rijden !![]()
Voor Stefanno: Voorbij Harderwijk zie ik eerst een P Leuvenhorst en daarna een Esso pomp Willemsbos.
Wordt wel even plannen om tijden af te spreken. Wordt al snel 2,5 uur rijden voor me.
Ik hoor graag jullie mening of ideeen.
Engeland waren mijlen hoor Rene !1967coupe schreef:240 km? Meneer gaat naar Noorwegen/ Zweden/ Engeland daar hoor ik je niet over de kilometers en nu over zo'n prutafstandje........
Hoi Neko,Neko- schreef:Die carpool plaats hierbij: https://www.google.nl/maps/place/Richel ... 6bde5db44e" onclick="window.open(this.href);return false; ?chrisrombouts schreef:Ja lach maar, ik moet zo te zien 240 km rijden ! Afmelden gaat zeker niet meer Rene ?![]()
Grapje hoor maar verwacht inderdaad niet dat ik daar om 8 uur ben.![]()
Ik weet niet waar Neko en Stefanno aan zitten te denken. Wat voor aankomst tijd hadden jullie in je hoofd ?
Voor Neko: ik zie een handige Carpool plein Soesterberg net op de A28 aan de N413. Zou een optie kunnen zijn.
Zou je ook gelijk met mij mee kunnen rijden !![]()
Voor Stefanno: Voorbij Harderwijk zie ik eerst een P Leuvenhorst en daarna een Esso pomp Willemsbos.
Wordt wel even plannen om tijden af te spreken. Wordt al snel 2,5 uur rijden voor me.
Ik hoor graag jullie mening of ideeen.
Die ken ik... Dat is zeker haalbaar. En wat tijd betreft... Hangt er uiteraard vanaf hoe laat we in Assen verwacht worden, en hoe laat jij verwacht daar aanwezig te kunnen zijn. Zelf verwacht ik tegen 10:00 in Assen. Dat is vanaf Soest een goed uur en 23 minuten rijden. Zeg voor het gemak even 1.5 uur.
Als voorstel:
Jij moest uit Breda komen? Dat is ongeveer 50 minuten naar Soesterberg. Dus vertrek daar 7:40.
Soest (carpool): 8:30 vertrek vanuit Soesterberg.
Parkeerplaats De Markte (zie hier (na aansluiting A50, en na Zwolle): 9:15 tot 9:20 vertrek aldaar.
Assen (TT): 10:00 aankomst.
Dat word inderdaad en lange dag voor je
Ach Rene, wij komen altijd goed weg ! Zeker vergeleken met standhouders !1967coupe schreef:Bericht van de organisatie:
Beste René,
9.00/9.30 is een mooie tijd om aan te komen. Er is geen tijd waarop ze er moeten zijn.
Komen jullie weer goed weg![]()
Gr
Rene
Zozo, strak gepland allemaal haha!chrisrombouts schreef: Hoi Neko,
Die carpool plaats bedoel ik inderdaad ! Er is er nog eentje net wat eerder (Zeist) maar laten we het maar op Soesterberg houden.
Dan rij ik inderdaad hier om 07:30 u weg en ben ik zeker om 08:30 u op die carpool plaats.
Ik dacht om net voorbij Harderwijk even Stefanno op te pikken.
Wie haakt er dan net voorbij Zwolle nog aan ??? Rene zal wel vroeger vertrekken denk ik om de stand op te bouwen.
Kortom is er behoefte om net voorbij Zwolle ook nog te stoppen. Ik hoor dat nog wel hier.
Moet er natuurlijk niet te veel bladeren op de weg liggen !1967coupe schreef:Ik zal doorgeven aan de poort dat er om 10.00 precieseen rode mustang aan de poort zal staan.
Ik zal ze zeggen dat hij beter op tijd rijd als de NS.![]()
Ik zie jullie wel tegen het middaguur.
Gr
Rene