De striping gaat er als eerste af, niet mijn kleur en slecht geplakt, ik hoop maar dat hij er gemakkelijk af wil...
Is deze auto toevallig van een forumlid geweest?
Moderator: Shelby GT-H
Hoezo hebben ze de striping niet goed aangebracht,heb jij de Mustang al van dichtbij gezien dan?Mustang Den Haag schreef:Mooi mustang, de kleur van de De striping vind ik nog niet zo slecht, jammer dat ze het niet netjes er op hebben gezet
Dat geeft Wietse zelf aan...MustangMan010 schreef:Hoezo hebben ze de striping niet goed aangebracht,heb jij de Mustang al van dichtbij gezien dan?Mustang Den Haag schreef:Mooi mustang, de kleur van de De striping vind ik nog niet zo slecht, jammer dat ze het niet netjes er op hebben gezet![]()
Mark
Haha overheen gelezen,zal ff mijn leesbril schoonmakenJoris08 schreef:Dat geeft Wietse zelf aan...MustangMan010 schreef:Hoezo hebben ze de striping niet goed aangebracht,heb jij de Mustang al van dichtbij gezien dan?Mustang Den Haag schreef:Mooi mustang, de kleur van de De striping vind ik nog niet zo slecht, jammer dat ze het niet netjes er op hebben gezet![]()
Mark
Mooie bak, veel plezier ervan!