Hallo
Ik ben justin van der velde ik ben 16 jaar. Ik doe momenteel de opleiding fasttrack automotive. Thuis sleutel ik veel aan mn vaders auto,s . We hebben samen een westfield seiw klaargemaakt deze heeft een ford zetec 2.0 liter met maar liefst 190 pk . Deze auto weegt kompleet maar 580 kilo daarom is hij toch vrij snel. Nu zijn we begonnen met het bouwen van een compleet nieuwe westfield hierin komt een audi met turbo met zo,n 260 pk met ongeveer hetzelfde gewicht. Vorig jaar zijn we ook begonnen met het restauren/customizen van een volvo p1800 e uit 1971 deze wordt erg mooi foto,s volgen bij interesse. Ik werk op de zaterdagen en in de vakantie bij een klassieke volvo dealer in nijmegen om mijn grote droom te bekostigen. Dit houd in dat ik naar mijn studie hier naar amerika wil vertrekken. Om daar naar een grote Auto restauratie school te gaan het mc pherson college. In die tijd daar wil ik dan ook mijn droom auto kopen de Ford Mustang uit 67 . En deze volledige restauren. Mijn droom is dus ook om samen met mijn vader amerikaanse klassiekers te gaan restauren als bedrijf zijnde.
Nog vragen?
Gr justin
Hoi,ik ben justin v/d velde
Moderator: Shelby GT-H
- DanielSmit
Re: Hoi,ik ben justin v/d velde
Welkom Justin, succes met het verwezenlijken van je droom, en met je opleidingsplannen.
Gewoon omdat het kan :)
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Justin,welkom op dit forum. Ik moest toch ff op google zoeken wat dat "fasttrack automotive" inhoud al had ik wel een vermoeden dat het iets met auto's te maken had maar ik snap het nu
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
- Big_fun_58
Nou Justin. Dit is een introductie waar ik vrolijk van wordt. Perfect (nou ja, op het ontbreken van de foto's na
).
Ik wens je alle sterkte en geluk in het najagen van je droom. Dat gaat je echt wel lukken....
Ik wens je alle sterkte en geluk in het najagen van je droom. Dat gaat je echt wel lukken....
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Welkom Justin! Je mag best een foto plaatsen van de projecten hoor, de 'koffiecorner' hier op het forum is voor de topics die niet zozeer met Ford/Mustang te maken hebben. (of je kan het in dit topic toevoegen)
succes met je studie ook nog!
gr
Frank
succes met je studie ook nog!
gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Welkom op het forum, en succes met de studie 
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Hoi Justin,
Welkom op dit forum. Wat geweldig dat je je toekomstplannen al zo duidelijk hebt! Echt een mooi doel om naar toe te leven.
Veel succes bij het verwezenlijken van jouw droom!
En zoals gezegd... ook van ander auto's dan Ford (Mustang) zien we graag foto's.
Groetjes Marchel
Welkom op dit forum. Wat geweldig dat je je toekomstplannen al zo duidelijk hebt! Echt een mooi doel om naar toe te leven.
Veel succes bij het verwezenlijken van jouw droom!
En zoals gezegd... ook van ander auto's dan Ford (Mustang) zien we graag foto's.
Groetjes Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic