Het ritje had ik al twee keer eerder gemaakt met de Mustang en ik kreeg dan ook gelijk een flashback. De laatste keer was ik nog geen kwartier met de Mustang onderweg en ik had een paar zeiknatte poten. De voorruit lekte enorm en het water liep achter het dashboard langs over mijn voeten. Dan kom je daar bij de taxateur binnen lopen tot aan je knieën nat en staan ze je daar verbaasd aan te kijken van 'Wat is er met jou gebeurd!?' 'Tja, een beetje onverwachte lekkage...mompelde ik.' 'Cabrio?' 'Nee, coupé....' De taxateur zat de soppen in de auto en gaf het dringende advies wat aan de lekkage te doen omdat dit niet echt gezond was voor de auto. Ik intussen maar hopen dat dit niet al te veel invloed zou hebben op de taxatiewaarde..... De broek kon ik overigens thuis weggooien: met het regenwater was er achter het dashboard vandaan zoveel troep meegekomen dat mijn broek vol met vlekken zat die er in de was niet meer uit gingen. Eén van de 100 ergernissen waardoor ik de Mustang uiteindelijk heb weggedaan. Maar blijkbaar blijft het me achtervolgen...