InderdaadIsh schreef:Hybrid, als in 'burning fuel and rubber' zeker
Mark
Moderator: Shelby GT-H
InderdaadIsh schreef:Hybrid, als in 'burning fuel and rubber' zeker
Ik denk dat ik geen milieubewuste vrienden en familie heb. Wel een broer met een Prius, maar alleen omdat dat zakelijk aantrekkelijk wasIsh schreef:Oh ja, en welke tactiek hebben jullie gevolgd om milieubewuste vrienden en familie te vertellen dat je een Mustang hebt gekocht?![]()
Ik hou zowiezo geen rekening met anderen misschien wel zouden kunnen denken, en dat niet alleen wat auto's betreft.....Ish schreef:....Oh ja, en welke tactiek hebben jullie gevolgd om milieubewuste vrienden en familie te vertellen dat je een Mustang hebt gekocht?...
Komt bekend voor.RedGt schreef:Een Mustang koop met je hart en niet met je verstand.Zo is het ook bij ons gegaan.Het verbruik heb ik nog nooit aan gedacht en kan me er niet druk om maken, is niet echt van toepassing op dit soort voertuigen.Je weet immers al voor aanschaf dat je echt geen 1 op 20 rijdt![]()
En milieubewuste vrienden en familie bekijken het maar,dan zijn er wel andere milieu vervuilers.
Gr, RedGT
1967coupe schreef:Welkom,
knap irritant trouwens die zinnen in half engels and in half Dutch.
Mijn lijstje bevat maar 1 auto en ik ben er nog niet eens aan begonnen. En daardoor probeert iemand me nu aan een Hyundai Genesis te helpen, maar die straalt niet uit wat de Mustang wel doet.GP64 schreef:Komt bekend voor.RedGt schreef:Een Mustang koop met je hart en niet met je verstand.Zo is het ook bij ons gegaan.Het verbruik heb ik nog nooit aan gedacht en kan me er niet druk om maken, is niet echt van toepassing op dit soort voertuigen.Je weet immers al voor aanschaf dat je echt geen 1 op 20 rijdt![]()
En milieubewuste vrienden en familie bekijken het maar,dan zijn er wel andere milieu vervuilers.
Gr, RedGT
Was op zoek naar een wat zuinigere auto dan de Volvo V70R die ik had.
keurig een lijstje gemaakt met welke auto's we zouden gaan bekijken.
De eerste op mijn lijstje was een Mustang GT puur om daar toch een keer in gereden te willen hebben.
Ben nooit aan de rest van het lijstje toegekomen....
![]()
Heb er geen spijt van.
Gefeli!Ish schreef:Tja, op zich is die advertentietekst ook niet helemaal mijn straatje, maar ik ben een paar keer bij hem langsgeweest (het is een eenmanszaak) en ik heb er een positief gevoel aan overgehouden. Hij is gewoon helemaal fan van Amerikaanse auto's, hotrods, Corvettes, etc. Zo'n liefhebber heb ik persoonlijk liever dan zo'n autoverkoper die heel netjes binnen de lijntjes van het zakelijke blijft.
Toen ik op zoek was naar een Alfa Romeo Giulietta QV, kwam ik advertenties tegen waarin trots een trekhaak werd gepresenteerd of autoverkopers die vonden dat Alfa Romeo-rood echt niet kon, want niet geschikt voor zakelijk rijden. Beetje uitgesproken mag van mij wel