Moderator: Shelby GT-H

dolphin schreef:1967coupe schreef:Ben je zo handig met radio's?
Valt wel mee, ( of tegen). In dit geval bleek de radio gewoon verkeerd aangesloten en de verlichting was stuk.
Ik heb hem wel helemaal uitelkaar gehad en schoongemaakt. Waarschijnlijk heeft de radio al jaren zo in de auto gemonteerd gezeten.
Kunnen jullie vertellen of de radio bij een 66er hoort??
vr gr Arie

Waarschijnlijk niet, maar hoe hou ik hem nu zo schoonJasper schreef:zo mooi heeft niemand m aan de binnenkant denk ik
Hoi Ando, wat is een export brace? Bedoel je de verbinding tussen schutboard en veerpoten?Ando schreef:Las je er nog een versteviging in voor de export brace?
Ja die Arie. De auto's voor Europa hadden daar een sterkere versie in zitten met een versteviging ingelast op het bevestigingspunt (de vier bouten) bij de cowlvent. Kun je allemaal aftermarket kopen.dolphin schreef:Hoi Ando, wat is een export brace? Bedoel je de verbinding tussen schutboard en veerpoten?Ando schreef:Las je er nog een versteviging in voor de export brace?
Mvg Arie
dolphin schreef:Waarschijnlijk niet, maar hoe hou ik hem nu zo schoonJasper schreef:zo mooi heeft niemand m aan de binnenkant denk ik, vr gr Arie
Hoi Jack.JaCo schreef:Ziet er perfect uit,
voor nu te laat maar wellicht nog een tip voor komende projecten,
voordat ik de paravan plaatste plakte ik deze inwendig af met een touwtje rondom in de tape dat ik via de cowl vent naar binnen liet hangen, na het spuiten van de buitenkant kon ik dit zodoende verwijderen en voorkwam ik spuitnevel op het netjes gespoten inwendige van de paravan,
Grts,
Jack
Dieselhead schreef:dolphin schreef:Waarschijnlijk niet, maar hoe hou ik hem nu zo schoonJasper schreef:zo mooi heeft niemand m aan de binnenkant denk ik, vr gr Arie
Ik heb nog een nieuwe cowl vent cover liggen. dan krijg je geen zut in de cowl vent.
Gekocht ivm een buurman die fantiek oliebollen bakt en frituurt in de aanpandige garage. Maar het is met een te veel gedoe en nu ventilatie van de garage aangepast.
Inderdaad Erwin. Wellicht is die afdekking alleen bedoeld tijdens stalling? Maar dan kun je de auto gemakkelijker een pyama aan trekkenDakloos schreef:Plus het feit dat je nul komma nul ventilatie hebt met zo'n ding op je rooster!
Als afdekking als je je Mustang buiten laat staan is het misschien handig, maar wie doet dat met zijn net gerestaureerde Mustang? Tijdens het rijden moet je zo'n cowl vent cover nooit gebruiken. Frisse lucht is wel belangrijk om binnen te krijgen.dolphin schreef:Inderdaad Erwin. Wellicht is die afdekking alleen bedoeld tijdens stalling? Maar dan kun je de auto gemakkelijker een pyama aan trekkenDakloos schreef:Plus het feit dat je nul komma nul ventilatie hebt met zo'n ding op je rooster!vr gr Arie