Inderdaad dus deze is zeker niet orgineel.Craneman schreef:En de PJ is een Saleen en deze niet....
Mark
Verstuurd vanaf mijn Galaxy TAB S met Tapatalk
Moderator: Shelby GT-H
Inderdaad dus deze is zeker niet orgineel.Craneman schreef:En de PJ is een Saleen en deze niet....

Je hebt de BPM tarieven van 2014 gebruikt, helaas zijn die van 2015 heel anders...Neko- schreef:Als ik dus even vlot doorreken aldus
Precies.Dieselhead schreef:zij de genummerde niet een andere 50 years edition dan misschien? het plaatje van de genummerde is ook totaal anders.
Toch naar Duitsland. Benzine goedkoper, huizen goedkoper, auto goedkoper, sigaretten (voor hen die roken) goedkoper, boodschappen goedkoper... Weet niet hoe het zit met verzekeringen en vaste lasten, maar dat moet wel uit balanceren.Eric schreef:That's it, ik ga emigreren
Ja dan is de advertentie niet juist want ze geven daar aan dat het een "50th Anniversary Edition" is en niet een GT met het "50 Year Anniversary Package"Eric schreef:Daarnaast heb je het 50 Year Anniversary Package dat je op elke GT en EcoBoost kunt bestellen. De auto van JS Team is een gewone GT met dit pakket er op.
En zelf rijden hun in grote auto's met een flinke CO2 uitstoot terwijl ze eigenlijk het voorbeeld zouden moeten zijn/geven.Neko- schreef:De regering hier houd niet op tot iedereen in een electrisch hokje rijd (liefst nog in dezelfde kleur), waarna ze een levensgroot probleem hebben omdat ze dan gewoon te weinig geld binnen krijgen.