De nieuwe facelift DS3 ookmustang 1968 schreef:en zelfs audi heeft nu sequentiele richtingaanwijzers.
2015 Mustang komt steeds dichterbij.
Moderator: Shelby GT-H
Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.
Het verbaast mij al jaren dat sommige Europese auto's af fabriek komen met drl die gelijk met het dimlicht brandt. Dat is niet de bedoeling van drl en ook niet toegestaan.
Track apps niet toegestaan? Dan zou je dus al problemen moeten krijgen bij APK van een 2012, want die heeft ook track apps als optie.
Track apps niet toegestaan? Dan zou je dus al problemen moeten krijgen bij APK van een 2012, want die heeft ook track apps als optie.
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
De drl's op europeesche auto's gaan minder fel branden als je het dimlicht in schakeld, en dan is het gewoon toegestaan
Groet Aart
Groet Aart
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
O, dat is mij nooit opgevallen. Bij mijn auto brandt altijd het drl (afhankelijk van de lichtintensiteit) en als het dimlicht aan gaat, gaat het drl uit. Enige nadeel is dat bij drl geen achterlichten branden. Onder sommige weersomstandigheden zou het fijn zijn als die wel branden.
Binnenkort wordt dit verplicht voor nieuwe auto's (vanaf 2015).Craneman schreef:Enige nadeel is dat bij drl geen achterlichten branden. Onder sommige weersomstandigheden zou het fijn zijn als die wel branden.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Dat is nou een goede actie! Zal niet van min. Kwiebes af komen dan 
- NordicDawn
Mooi. Genoeg gezien die er 's avonds mee rondrijden.Mack schreef:Binnenkort wordt dit verplicht voor nieuwe auto's (vanaf 2015).Craneman schreef:Enige nadeel is dat bij drl geen achterlichten branden. Onder sommige weersomstandigheden zou het fijn zijn als die wel branden.
1970 Mustang Hardtop
Bij veel auto's is het automatisch mee aangaan van de achterverlichting met de DRL via een dealer servicecomputer programmeerbaar. De wetgeving op dit punt verschilde tot voor kort namelijk in diverse landen, vandaar dat fabrikanten het al dan niet automatisch mee inschakelen instelbaar hebben gemaakt.
Ik heb dit op mijn A5 jaren geleden al aan laten zetten want ik vind het ook levensgevaarlijk. Het kromste is nog wel dat het volgens de Nederlandse wegenverkeerswet tot ergens vorig jaar officieel zelfs verboden was. Net als 3e remlichten dat waren tot 1992.
Ik heb dit op mijn A5 jaren geleden al aan laten zetten want ik vind het ook levensgevaarlijk. Het kromste is nog wel dat het volgens de Nederlandse wegenverkeerswet tot ergens vorig jaar officieel zelfs verboden was. Net als 3e remlichten dat waren tot 1992.
-
mustang 1968
Daar heb ik sterk mijn twijfels over. Kijk maar naar de nieuwe renault's. En sommige peugeot's heb ik ook al gezien waar die gewoon even fel branden samen met het dimlicht.aart schreef:De drl's op europeesche auto's gaan minder fel branden als je het dimlicht in schakeld, en dan is het gewoon toegestaan
Groet Aart
Maar ford kan dit toch ook zo programmeren? Maar nee van Europa moeten de drl's in de mistlichten kome
Is toch echt optisch bedrog, een collega van mij heeft een renault Clio, en je ziet toch echt duidelijk de lichtintensiteit van de drl minder worden bij inschakelen van het dimlicht.
Dit werkt ook zo bij de audi's en alle andere Europese modellen
Dit werkt ook zo bij de audi's en alle andere Europese modellen
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
Nieuwe Shelby Mustang GT350R
http://www.autoweek.nl/nieuws/31434/for ... next-level

Quote: 12 januari 2015 http://www.autoweek.nl
Werden we zojuist al helemaal lekker gemaakt met de hagelnieuwe Ford GT, hebben we nu nóg een dikke Ford voor je! De extreme Ford Mustang Shelby GT350R. Een Mustang met het circuit in het vizier.
Met de Shelby GT350R wordt de Mustang naar een nieuw niveau getild. De auto is 59 kilo lichter dan de ‘gewone’ GT350 en beschikt over meer dan 500 pk en een koppel van meer dan 542 Nm. Exacte cijfers worden nog niet gegeven.
Die kracht wordt geleverd door een 5,2-liter V8, met een ‘platte krukas’. Dat houdt in dat er geen krukken meer haaks op elkaar staan, waardoor de krukas als het ware tweedimensionaal is. Het is de krachtigste atmosferische V8 die Ford ooit heeft gebouwd.
De auto werd onder meer ontdaan van de airco, vloerbedekking en de achterbank. Verder werd de GT350R voor gewichtsreductie op koolstofvezel wielen gezet. Iets innovatiefs wat we eerder zagen in een superlichte Mondeo.
De diverse aanpassingen en toevoegingen aan de koets zorgen voor verbeterde aerodynamica. Verder werd de ophanging geoptimaliseerd voor gebruik op het circuit. Dat neemt niet weg dat het hier gewoon om een straatlegale auto gaat.
Overigens komt er ook een Electronic Package als optie, voor als je liever toch wat meer luxe hebt. Dan krijg je onder andere de airco terug. Over prijzen meldt Ford momenteel nog niets.
http://www.autoweek.nl/nieuws/31434/for ... next-level

Quote: 12 januari 2015 http://www.autoweek.nl
Werden we zojuist al helemaal lekker gemaakt met de hagelnieuwe Ford GT, hebben we nu nóg een dikke Ford voor je! De extreme Ford Mustang Shelby GT350R. Een Mustang met het circuit in het vizier.
Met de Shelby GT350R wordt de Mustang naar een nieuw niveau getild. De auto is 59 kilo lichter dan de ‘gewone’ GT350 en beschikt over meer dan 500 pk en een koppel van meer dan 542 Nm. Exacte cijfers worden nog niet gegeven.
Die kracht wordt geleverd door een 5,2-liter V8, met een ‘platte krukas’. Dat houdt in dat er geen krukken meer haaks op elkaar staan, waardoor de krukas als het ware tweedimensionaal is. Het is de krachtigste atmosferische V8 die Ford ooit heeft gebouwd.
De auto werd onder meer ontdaan van de airco, vloerbedekking en de achterbank. Verder werd de GT350R voor gewichtsreductie op koolstofvezel wielen gezet. Iets innovatiefs wat we eerder zagen in een superlichte Mondeo.
De diverse aanpassingen en toevoegingen aan de koets zorgen voor verbeterde aerodynamica. Verder werd de ophanging geoptimaliseerd voor gebruik op het circuit. Dat neemt niet weg dat het hier gewoon om een straatlegale auto gaat.
Overigens komt er ook een Electronic Package als optie, voor als je liever toch wat meer luxe hebt. Dan krijg je onder andere de airco terug. Over prijzen meldt Ford momenteel nog niets.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
Heel gaaf, jammer van het blauwe 
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
MMM,ik vind dit model echt 100 keer beter als de oudere versies
nu nog de lotto
Tonie
nu nog de lotto
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Ga je mond spoelen!1967coupe schreef:Heel gaaf, jammer van het blauwe
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Dat 2015-model wordt steeds mooier. Raak steeds meer gewend aan de nieuwe look. De achterkant vind ik het mooiste aan het apparaat,
Harry
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)