zit zelf te denken aan een lasergesneden aluminiumplaat van 3 MM dik.
suggesties of werkbare oplossingen welkom
geen BS geklets,dat kan ik zelf wel
Tonie
Moderator: Shelby GT-H
Het zal aan beide punten mee werkenmustang66coupe schreef:Nou zal ik maar als eerst reageren dan?![]()
Zie het zelf meer als bescherming en niet voor de stijfheid van de carrosserie zoals wel eens over gesproken wordt.
Dan zal ik morgen eerst eens kijken hoe het eigenlijk in elkaar steekt,heb geen idee hoe het evt origineel zou moeten zitten,of heeft gezetenDieselhead schreef:ik heb de voorkeur voor 1 plaat.
Montage gewoon die oogjes er in laten snijden waar de originele mee hangt en dan de aluplaat in de auto verlijmen.
Dat zou wel handig zijn,we hebben het hier over een versie die van binnenuit bevestigd zit ipv uit de kofferbak toch?Dieselhead schreef:ik kan die papieren wel even uit mijn auto halen als je daar wat mee kan om te meten enzo?
Jeps je moet je achterbank er uit halen en naast de wielkuipen zit een soort haakje waar je de plaat in hangt.66hipowannebee schreef:Dat zou wel handig zijn,we hebben het hier over een versie die van binnenuit bevestigd zit ipv uit de kofferbak toch?Dieselhead schreef:ik kan die papieren wel even uit mijn auto halen als je daar wat mee kan om te meten enzo?
waar de uitsparingen voor de achterbankophangpunten zijn uit gesneden?
Tonie

66hipowannebee schreef:Ik zie wat je bedoelt
ik zou er wel voor kiezen om er rondom gaten in te maken,en dan met kit er tussen vast te parkeren.
wat denken jullie?
Tonie