het heeft voor mij weinig nut om iets via Renzo te regelen,als ik zelf 4 lasertafels en 3 waterjets voor handen heb
Van daar dat ik het zelf wel even uitwerk
Tonie
Moderator: Shelby GT-H
Hij is idd niet echt Hi tech,maar zoals je weet moet je best wel het een en ander aanpassen als je de eerste proto hebt,gaten die net niet uitkomen etc,,renzo schreef:Zucht...Dit is nou exact de rede dat ik hier zo weinig post.
Ik bied aan dat ik hem digitaal heb liggen en dat jullie er allemaal gebruik van kunnen maken. Ik heb veel liever dat Tonie ze maakt. Hij kan zo mijn dxf krijgen zo'n hi-tech is het nou ook weer niet.
Zoals Tonie ook al min of meer aangaf is er totaal niets aan te verdienen.
Het leek mij praktisch voor mensen bij mij in mijn omgeving gezien het opsturen van zo'n plaat al bijna duurder is dan het materiaal zelf.
Nogmaals het is totaal niet de intentie om deze platen te gaan maken.
En Tonie je hoeft hem niet te tekenen hoor. Ik heb bij mijn eerste reactie aangeboden dat ik hem digitaal heb.
Grtz Renzo.
Dat had je dan wat duidelijker moeten omschrijven in je post dan was het wat helderder geweest. Nu kwam het gewoon heel anders over op mij. En ik denk ook op andere.renzo schreef:Zucht...Dit is nou exact de rede dat ik hier zo weinig post.
Ik bied aan dat ik hem digitaal heb liggen en dat jullie er allemaal gebruik van kunnen maken. Ik heb veel liever dat Tonie ze maakt. Hij kan zo mijn dxf krijgen zo'n hi-tech is het nou ook weer niet.
Zoals Tonie ook al min of meer aangaf is er totaal niets aan te verdienen.
Het leek mij praktisch voor mensen bij mij in mijn omgeving gezien het opsturen van zo'n plaat al bijna duurder is dan het materiaal zelf.
Nogmaals het is totaal niet de intentie om deze platen te gaan maken.
En Tonie je hoeft hem niet te tekenen hoor. Ik heb bij mijn eerste reactie aangeboden dat ik hem digitaal heb.
Grtz Renzo.

In je plaatwerk van je auto zitten haakjes die hier invallen ,net als bij de hardboard versie1967coupe schreef:Ziet er mooi uit, waar zijn die sleufjes voor?
Buiten de 65 uur in de week werk ,moet je wat herenzo schreef:Je zit niet stil Tonie.. Goed bezig!!