2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

UNTAMED67

Re: 2015 Mustang komt steeds dichterbij.

Bericht door UNTAMED67 »

Het wachten waard zou ik zeggen....Heb ik nog wat tijd om opties te verzamelen...GT GRill en Borla sport racing exhaust to start.

Er komt nog een betere foto, photoshopping...
Ingot Silver 2015 Ecoboost - RED 66 A convertible - Porsche Boxster 2001 - XC90 L6 3.2
UNTAMED67

Bericht door UNTAMED67 »

DanielSmit schreef:Dat is inderdaad een zeer nette wagen zeg :ok:
Komt in die uitvoering dicht in de buurt van een Maserati, Jaguar en zelfs Aston martin...Voor een derde, een vierde vd prijs (in BelgIë).

Binnen afwerking is natuurlijk wel niet vergelijkbaar maar the looks en the power heeft onze vriend wel mee !!
Ingot Silver 2015 Ecoboost - RED 66 A convertible - Porsche Boxster 2001 - XC90 L6 3.2
DanielSmit

Bericht door DanielSmit »

Ze moeten het ergens op bezuinigen, dan liever op het interieur ipv de looks.
Vind overigens de binnenkant die ik tot nu toe op foto's gezien heb niet tegenvallen.
Gewoon omdat het kan :)
UNTAMED67

Bericht door UNTAMED67 »

DanielSmit schreef:Ze moeten het ergens op bezuinigen, dan liever op het interieur ipv de looks.
Vind overigens de binnenkant die ik tot nu toe op foto's gezien heb niet tegenvallen.
Ja, maar al gelezen dat het leder te dun is en snel slijtage kan/zal vertonen....Misschien niet in de premium versie zoals degene uit de custom pack..we'll have to wait and see
Eric
Contacteer:

Bericht door Eric »

Het interieur is DE grote verrassing van deze auto wat mij betreft. Ik ben best wel verwend wat dat aangaat en dus behoorlijk kritisch, maar toen ik er voor het eerst in zat was ik echt serieus aangenaam verrast.
DanielSmit

Bericht door DanielSmit »

We zullen moeten afwachten
Gewoon omdat het kan :)
Craneman
Contacteer:

Bericht door Craneman »

Wow, wat een beauty! Nou, haal de foto maar weer weg voor ik het water niet meer in m'n mond hou :P
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
mustang 1968

Bericht door mustang 1968 »

UNTAMED67 schreef:M'n 66 Candy apple krijgt er Ingot silver broertje bij !! (Althans ergens eind Q3)

Deze week na bekendmaking van BE prijzen en final CO² (179, wat heel goed meevalt en leidt tot BIV van +/- 950,-) een Ingot Silver Ecoboost met custom pack besteld. De Ford Store waar ik besteld heb krijgt er 10 dit jaar en is ondertussen...uitverkocht!

Mee eens dat een V8 beter thuishoort in een mustang maar de lasten wegen niet op tegenover de lusten. Ik ga alvast het geluid wat opkrikken en de wagen voorzien van een Ford Racing Borla exhaust.

http://www.cjponyparts.com/ford-racing- ... M5230M4SC/

Klinkt zo :
http://youtu.be/9j7u4pbW1-o

Wie weet volgt er nadien nog een eigen Ford power boost MOD pack. Ford Racing is developing custom engine calibrations for the all-new Mustang 2.3-liter EcoBoost, with a product expected on the market by the end of 2015.
Waar heb jij de officiële Co2 uitstoot gevonden? Want in de Duitse folder staat 190 voor de handbak en 212 voor de automaat.
Ben jij ook bij de 500 gelukkigen van de registratie tijdens de Uefa Champions League?
Eric
Contacteer:

Bericht door Eric »

mustang 1968 schreef:Waar heb jij de officiële Co2 uitstoot gevonden? Want in de Duitse folder staat 190 voor de handbak en 212 voor de automaat.
http://www.ford.de/Pkw-konfigurator/For ... g/EcoBoost

En dan bij Motor & Gertriebe. Is in de configurators van alle landen hetzelfde en ook de BPM component in de Nederlandse prijzen komt hier precies mee overeen. 179 voor de handbak en 228 voor de automaat. Voor de cabrio 184 resp 229.
UNTAMED67

Bericht door UNTAMED67 »

CO² zoals toegelicht, online configurators.

Had me mee ingeschreven voor de Champions league modellen maar was niet bij de gelukkigen. Als ik het goed begrepen heb krijgen de CL lucky ones dezelfde voorrang als de 2 modellen die de garages als eerste ontvangen. Eenmaal deze uitgerold komen de andere klanten aan de beurt....
mustang 1968

Eric schreef:
mustang 1968 schreef:Waar heb jij de officiële Co2 uitstoot gevonden? Want in de Duitse folder staat 190 voor de handbak en 212 voor de automaat.
http://www.ford.de/Pkw-konfigurator/For ... g/EcoBoost

En dan bij Motor & Gertriebe. Is in de configurators van alle landen hetzelfde en ook de BPM component in de Nederlandse prijzen komt hier precies mee overeen. 179 voor de handbak en 228 voor de automaat. Voor de cabrio 184 resp 229.
Heel raar die Co2 waardes. Want ik heb in de officiële Duitse brochure heel andere waardes zien staan.
En wel een heel groot verschil tussen handbak en automaat. En dan nog in de slechte zin. Iets wat bij veel andere constructeurs juist omgedraaid is.
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=733731
Pagina 13 staat de uitstoot.
mustang 1968

UNTAMED67 schreef:CO² zoals toegelicht, online configurators.

Had me mee ingeschreven voor de Champions league modellen maar was niet bij de gelukkigen. Als ik het goed begrepen heb krijgen de CL lucky ones dezelfde voorrang als de 2 modellen die de garages als eerste ontvangen. Eenmaal deze uitgerold komen de andere klanten aan de beurt....

Ik ben er wel bij. Maar omdat ik geen kans gekregen heb om in de wagen te kunnen zitten twijfel ik om in te gaan op de aankoop via UCL wedstrijd.
Eric
Contacteer:

Bericht door Eric »

mustang 1968 schreef:Heel raar die Co2 waardes. Want ik heb in de officiële Duitse brochure heel andere waardes zien staan.
Ze kloppen toch echt. Ik heb hier een kopie van de officiele dealer info en daar staan ze exact zo op. Voordat de officiele prijzen werden vrijgegeven waren er allerlei waarden in omloop, die dus nu niet blijken te kloppen.
mustang 1968

Ja alleen jammer van de toch wel hoge Co2 waarde voor de automaat.
Dat maakt deze in België direct enkele duizenden euro's duurder dan de handbak.
UNTAMED67

Bericht door UNTAMED67 »

mustang 1968 schreef:
UNTAMED67 schreef:CO² zoals toegelicht, online configurators.

Ik ben er wel bij. Maar omdat ik geen kans gekregen heb om in de wagen te kunnen zitten twijfel ik om in te gaan op de aankoop via UCL wedstrijd.

Heb er in gezeten bij een Ford dealer die ze ook importeert en er nu eentje heeft staan ! Heeft zelfs een speciale avond georganiseerd 2 weken geleden. Believe me, it's worth it ! Heb nog afspraak voor testrit (spijtig genoeg automaat).

Filmpje vd intro avond : http://youtu.be/IxqDm8EFg58 enjoy...
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”