En onder de kap een van Ando overgenomen Fan scroud en de decals kunnen plaatsen.
vr gr Arie

Moderator: Shelby GT-H

Hoi Ando.Ando schreef:Toch mooi dat die fanshrout na minstens 10 jaar op de plank dan toch weer wordt gebruikt.... en in een hele mooie auto!

Wat een mooi aanbod Rene, ik mis nu alleen nog de waarschuwing op de fanshroud, maar heb helaas geen voorbeeld.SanQ schreef:Als er behoefte is aan dat soort stickers, die kan ik perfekt maken op mijn Gerber Edge II printer ?
Zou daar alleen een bestandje voor nodig hebben en dat mag zelfs een foto zijn...
Gr. Rene

Hoi Peter,Dieselhead schreef:ziet er netjes uit!! de kentekenplaten ook.
vergeet je niet de gaten te boren voor de moldings op de c-stijl om het vinyl dak af te werken?
Ik heb de modlings nog liggen nieuw in doos. Al gekocht omdat ik van plan was een vinyl dak te plaatsen. Maar later toch besloten van niet.
Dus mocht je ze nodig hebben. over de prijs worden we het wel eens..
Ik moet ze nog even uitpakken. Zitten ze niet (net als bij de ornamenten op de zijkanten) met van die moertjes gemonteerd, die in de plasticDieselhead schreef:Aha..
En hoe ga je ze vast zetten die moldings? dat was mij ook niet helemaal duidelijk hoe dat zit.
Bij die van mij zat er geen schroefdraad op of zo iets om ze mee vast te zetten. En alleen lijmen leek mij ook niets.
maar ik vind de combi van kleur en wit dak dan wel erg super!!
Ja klopt precies. Draadsnij moeren. Zaten bij mij echter niet standaard bij de moldings.dolphin schreef: Zitten ze niet (net als bij de ornamenten op de zijkanten) met van die moertjes gemonteerd, die in de plastic
pennetjes van de mouldings snijden?
vr gr Arie