RVS met een kruis er in gedrukt voor de sier CQ stevigheid
op de foto zijn het er 2,1 al geresrveerd voor iemand
van de week nog ff de gaten er in maken voor de tankhals

95 euro,hier ophalen svp
Tonie
Moderator: Shelby GT-H

Tnx,voor jou is de brengservice van toepassingmustang66coupe schreef:Ziet er goed uit Tonie
Rits,jou tank is waarschijnlijk hoger als de 64,5 ,65,66convertible70 schreef:Ton ie,
Als deze ook bij een 1970 past, neem ik hem graag over.
Laat maar even weten op hij past.
Rits
Ik heb alleen het hoogste punt van je tank nodig tot en met de montageflens van je tank.convertible70 schreef:Is een prachtig voorstel. Heb namelijk al lang nagedacht over zo'n tank armor omdat het idee bij een aanrijding versus geheel open achterzijde naar achterbank, mij niet erg gerust stelt. Ik zag deze wel in kunststof maar nog nooit in rvs.
Welke maten heb je nodig?
De hoogte is namelijk niet overal gelijk als je daarbij de afstand tussen tank en koffervloer bedoelt.
Misschien heb je een voorbeeld schets of iets dergelijks waar ik de maten kan invullen?
Rits
Ik heb de gaten er wel eens in gemaakt, maar kwam tot de ontdekking dat dat nog wel eens verschilt van elkaarconvertible70 schreef:Tonie,
Ik zal aanstaande vrijdag of zaterdag deze maat even opnemen en dan doorgeven.
Bedankt alvast voor je aanwijzing.
Nog een klein vraagje.
Wordt deze armour middels de originele boutgaatjes van de tank bevestigd? en zo ja, worden deze gaten ook al aangebracht in de rvs armour?
Groetjes Rits
Geen idee,nooit een 70 tank goed bekekenconvertible70 schreef:Tonie,
Als ik goed heb gemeten is de afstand tussen tank flens en bovenzijde bij 72mm tot 73 mm.
Komt dat een beetje overeen met jouw verwachting?