Hey buurman!Rams schreef:Kleur is een mening. Welkom trouwens.
(ik woon in klein plaatsje naast HHW)
Als je diep in mijn hart kijkt? Ben ik helemaal gek van bumblebee uit the transformers!
En die is toch echt heel erg geel...
Moderator: Shelby GT-H
Hey buurman!Rams schreef:Kleur is een mening. Welkom trouwens.
Hoi Jasper,Jasper schreef:Welkom hier! hoop dat je probleem snel is opgelost.
Jasper
Hoi Mark!MustangMan010 schreef:Thess,welkom op dit forum en veel rijplezier toegewenst met die mooi Mustang en wat de RDW betreft zal ik hier maar niet in schrift zetten hoe ik daarover denk.![]()
Mark
Craneman schreef:Daar heb je gelijk in. Als medeweggebruikers lichtsignalen gaan geven, heb je al gauw zelf het idee dat er iets niet klopt met je verlichting.
Overigens is dat niet mijn auto hoor. Die heb ik een paar jaar geleden een weekend gehuurd om de auto te ervaren. Ik rij gewoon een Hyundai i30 hoor. Het nieuwe model, dat wel weer.
(maar over een paar maanden staat die toch weer bij de dealer waar ik hem gekocht heb)
Cool. Ik zal je wel een keer spotten.Thess schreef:Hey buurman!Rams schreef:Kleur is een mening. Welkom trouwens.
(ik woon in klein plaatsje naast HHW)
Als je diep in mijn hart kijkt? Ben ik helemaal gek van bumblebee uit the transformers!![]()
En die is toch echt heel erg geel...
Nou nee, dat niet zo zeer. Er is er inmiddels eentje onderwegThess schreef:Craneman schreef:Daar heb je gelijk in. Als medeweggebruikers lichtsignalen gaan geven, heb je al gauw zelf het idee dat er iets niet klopt met je verlichting.
Overigens is dat niet mijn auto hoor. Die heb ik een paar jaar geleden een weekend gehuurd om de auto te ervaren. Ik rij gewoon een Hyundai i30 hoor. Het nieuwe model, dat wel weer.
(maar over een paar maanden staat die toch weer bij de dealer waar ik hem gekocht heb)
Tja zo denk ik er ook over, maar ja...
En de mustang beviel zo goed dat je er nu 1 gaat kopen?
Ja Randy, nu wil ik het ook wel eens weten.Craneman schreef:In afwachting van een nieuwe eigenaar. En omdat daar geen snake eyes op passen (als je dat wil horen)
Om te huren?Craneman schreef:Nou nee, dat niet zo zeer. Er is er inmiddels eentje onderwegThess schreef:Craneman schreef:Daar heb je gelijk in. Als medeweggebruikers lichtsignalen gaan geven, heb je al gauw zelf het idee dat er iets niet klopt met je verlichting.
Tja zo denk ik er ook over, maar ja...
En de mustang beviel zo goed dat je er nu 1 gaat kopen?
Ugh, zo'n verhaal krijg ik echt de riebels van....regels zijn okay, maar niet elke auto is hetzelfde!chrisrombouts schreef:Oeps, ik had Randy's laatste reactie nog niet gezien.
Lijkt erop dat we tegelijk reacties aan het plaatsen zijn want deze moet ik weer over doen.
Kijken of ik hem nu wel kan plaatsen. (Even tekst kopieren).
Succes met de herkeuring Thess. Een hoop bureaucratie als je het mij vraagt.
Ik heb ooit een Belg gesproken die een Prowler had geimporteerd en werd afgekeurd
omdat de spiegels niet inklapbaar waren ! Ik weet niet of je een Prowler kent maar daar
steken de wielen een halve meter buiten de body uit, net een soort Donkervoort.
Kortom, je rijdt de halve auto aan gort zonder de spiegels te raken !![]()
Regeltjes, regeltjes en nog eens regeltjes.