Gr
Rene
Moderator: Shelby GT-H
Rene had zelf zo'n Franse Mustang bij ! (Peugot)mustangfan26 schreef:Dat was die stand met de Mustang vlaggen die elke keer bijna in je gezicht waaiden terwijl ik met Chris en anderen aan het praten was hahahahahah.
Ben ik me overigens weer vergeten voor te stellen Rene. Zal ik de eerst volgende gelegenheid even doen.

Daarom loop ik altijd met een petje rond met Tweety op !keesie25 schreef: , maar als je zelf gaat rondlopen, weet niemand of je een Mustang hebt of niet. Als je met iemand praat, weet je vaak niet eens wie het is.
Niet van gezicht of de naam vergeet of niet meer weet wie bij welke auto hoort. Ik denk dat ik volgende keer een badge omdoe met mijn naam erop of zoiets!keesie25 schreef:Sorry Rene, ik heb er dan dus totaal overheen gekeken, maar er was zoveel te zien, te praten, te luisteren......ik heb diverse rondjes gemaakt over de parkeerplaats, en dacht alles gehad te hebben. Ik wist niet eens dat je een stand had.......misschien ben ik dus WEL bij je stand geweest, maar ja, dat is het probleem als je de mensen niet van gezicht kent.