Vorige week deze gespot bij een tankstation in Purmerend:

En een maandje terug deze gespot in Engeland:

Moderator: Shelby GT-H

Haha was een grapje. Zag jou ook niet overigens. Niet met de mustang?BasD schreef:Helaas niet nee, het was al donker toen ik je zag haha, Ziet er wel mooi uit!!
Ja heel ander gezicht. Had al bij jou uitlaat geluisterd maar niet rijdend. Sommige toerentallen flink wat trilling en herrie. Tuuuut... Zelfde uitlaat gekozen als jij. Rijd nog even door en dan kijken of alles goed gaat eronder. Hahahachrisrombouts schreef:Ziet er goed uit Theo ! Een V6 knapt altijd op van een dubbele uitlaat !
Heb dezelfde volgens mij ook een week of 2 terug gezien in Breda. Reed richting de Jumbo Foodmarkt.chrisrombouts schreef:Een half uurtje geleden bij Hornbach in Breda stond een zwarte 05-10 V6 met ponypackage
en met op zijn uitlaatpijp een dubbele chrome tip. Verder stock geloof ik.
Toen ik weer buiten kwam was hij foetsie en natuurlijk was ik mijn gsm vergeten dus geen foto.
Niet met de mustang nee, Reed met mijn vader mee in een audipetersdappie schreef:Haha was een grapje. Zag jou ook niet overigens. Niet met de mustang?BasD schreef:Helaas niet nee, het was al donker toen ik je zag haha, Ziet er wel mooi uit!!
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
RobSchipper schreef:Gespot in het oosten van het land

Die oude zooi komt me allemaal bekent voorNordicDawn schreef:RobSchipper schreef:Gespot in het oosten van het land

RobSchipper schreef:Code: Selecteer alles
[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES] Edit: LOL!