Weet niet meer of hij een hoodscoop had maar weet wel 99% zeker dat het een SN95 was. Ik heb hem wel eens eerder gezien dus zal het in de gaten houdenMack schreef:Met hoodscoop? Die heb ik zondag bij de meeting in Brielle zien staan, ik kende de auto niet. Hoodscoop was vrij creatief, volgens mij van een Foxbody...DanielSmit schreef:Vanmiddag rond 14:00 een witte SN95 met matzwarte streep tussen brielle en nieuwehoorn
Het Mustang-gespot-topic!!
Moderator: Shelby GT-H
- DanielSmit
Re: Het Mustang-gespot-topic!!
Gewoon omdat het kan :)
Ik heb die auto vaker gezien, een stukje naar links op de rotonde bij de McDonalds.
Ik woon erg dicht bij die kruising
Ik woon erg dicht bij die kruising
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Ben zelf nog niet gespot, maar ik ben ook nog geen enkele andere Mustang (van welk jaar dan ook) tegen gekomen.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
We zijn té jaloers Erwin, we willen je niet zien. Wij leven in een wereld zonder 2015-mustangsErwinM schreef:Ben zelf nog niet gespot, maar ik ben ook nog geen enkele andere Mustang (van welk jaar dan ook) tegen gekomen.
Ghehe, anders een keer naar een meeting
Groet, Jordi
Het gekke is dat toen ik met smart zat te wachten, er wel 2 of 3 per week tegen kwam. Misschien heeft het niet zo'n mooie weer van deze week wel invloed. De meesten zijn toch convertibles.Jordielf schreef:We zijn té jaloers Erwin, we willen je niet zien. Wij leven in een wereld zonder 2015-mustangs
Ik kom volgend weekend naar de TMCN Familiedag in Boxtel. (Vraag mij nu al af hoe hij daar enigszins schoon gaan aankomen, ben namelijk de dag er voor ook al mee onderweg.)Jordielf schreef:Ghehe, anders een keer naar een meeting
Op de A2 bij Veldhoven kwam ik vanmiddag een gele '15 Fastback tegen....zowaar de eerste '15 die ik in het wild spot. Mocht diegene hier op het forum dit lezen; hij/zij heeft waarschijnlijk op diezelfde plek een rode '11 Coupé gespot 
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Had-ie een Nederlands kenteken?Craneman schreef:Op de A2 bij Veldhoven kwam ik vanmiddag een gele '15 Fastback tegen....zowaar de eerste '15 die ik in het wild spot. Mocht diegene hier op het forum dit lezen; hij/zij heeft waarschijnlijk op diezelfde plek een rode '11 Coupé gespot
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
Eric je hebt hem al?
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gister nog een rode 65er gezien met wit interieur.
Deze heb ik gespot op de weg van Beek naar Maastricht-airport.
Heeeeel mooie auto
Deze heb ik gespot op de weg van Beek naar Maastricht-airport.
Heeeeel mooie auto
Dat kon ik niet zien Eric. Het was al een wonder dat ik nu met zekerheid kan zeggen dat het een '15 Mustang was. Ik zag 2 gele auto's naderen, maar zowel ik als die waarvan ik zeker ben, werden ingehaald en de vangrails van de middenberm zat ertussen. Toen ik in de spiegel keek, ontwaarde ik de nieuwe achterlichten. Maar geen Euro, want ze waren rood.Eric schreef:Had-ie een Nederlands kenteken?Craneman schreef:Op de A2 bij Veldhoven kwam ik vanmiddag een gele '15 Fastback tegen....zowaar de eerste '15 die ik in het wild spot. Mocht diegene hier op het forum dit lezen; hij/zij heeft waarschijnlijk op diezelfde plek een rode '11 Coupé gespot
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Vanochtend zat op da A15 iemand in een gepimpte Seat Leon heel uitgebreid met z'n telefoon foto's te maken. Verder was voor de Efteling in de file staan een erg vermakelijke attractie. 
Grapjas1967coupe schreef:Eric je hebt hem al?
Dat kan ik mij goed voorstellen Erwin, met een Mustang ben je sowieso al een opvallende verschijning op de weg, en jouw '15 is helemaal een blikvangerErwinM schreef:Vanochtend zat op da A15 iemand in een gepimpte Seat Leon heel uitgebreid met z'n telefoon foto's te maken. Verder was voor de Efteling in de file staan een erg vermakelijke attractie.
Vanaf het Malieveld dook vanochtend om ongeveer 9:50 een metallic rode 2004/2005(?) cabrio met beige dak en witte 'MUSTANG' zijstrepen de tunnel onder Den Haag CS in.