Verhuizen vanuit USA en natuurlijk de Mustang mee (2014)
Moderator: Shelby GT-H
Re: Verhuizen vanuit USA en natuurlijk de Mustang mee (2014)
Side markers achter mag je laten zitten,maar je zult echt zijknipperlichten moeten hebben ,als de keurmeester het zo goed vind heb je geluk maar mag eigenlijk niet.
Je kunt ook tijdelijk lampjes onder je spiegel plakken die knipperen ,en er na de keuring weer afhalen.
Gt iwan
Je kunt ook tijdelijk lampjes onder je spiegel plakken die knipperen ,en er na de keuring weer afhalen.
Gt iwan
Shelby GT500 2011
Voor de invoer maakt het allemaal niet zo veel uit, ALLES wordt goedgekeurd qua verlichting of andere EU eisen zolang het alleen een keuring is bij invoer, alleen als je een jaar later voor de APK moet, moet je alsnog je auto aanpassen. Dus idd beter alles volgens APK eisen in orde maken.
Hennie
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
- grandmaster n
????????Hennie schreef:Voor de invoer maakt het allemaal niet zo veel uit, ALLES wordt goedgekeurd qua verlichting of andere EU eisen zolang het alleen een keuring is bij invoer, alleen als je een jaar later voor de APK moet, moet je alsnog je auto aanpassen. Dus idd beter alles volgens APK eisen in orde maken.
Hennie
Als je invoert van buiten de EU wordt je auto bij de keuring meteen APK-gekeurd......
gr
Hier in Belgie is het wat anders. Bij invoer buiten Europa moet de wagen een homologatiekeuring doorlopen. (keuring alleenstaand geval) Omdat deze wagens nooit officieel in Europa zijn ingevoerd. Alles wordt nagekeken en opgemeten. Het dossier gaat dan naar Brussel, waar ze er enkele maanden over moeten nadenken, en als het dan goedgekeurd wordt, moet je opnieuw naar de keuring voor een "tweedehandskeuring", vooralleer je de wagen kan inschrijven. Hij word dus 2x gekeurd. Typisch Belgisch!
Bernie
Bernie
een 2014 auto loopt er zo doorheen, is alleen inschrijving.
Ik maak ze wel altijd APK waardig omdat je anders later weer problemen krijgt, maar er wordt op zgan auto's niet naar gekeken.
Hennie
Ik maak ze wel altijd APK waardig omdat je anders later weer problemen krijgt, maar er wordt op zgan auto's niet naar gekeken.
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
- grandmaster n
Oh ja, vergeten. Nieuwe auto's hoeven nog geen APK.......
Sorry, Henny.
gr
Sorry, Henny.
gr
Ik wil het volgende gaan doen, 1 achteruit rij licht verwisselen voor een rood lampje. Ik vraag mij af waarom ik dit niet gewoon op de bestaande licht schakelaar kan aansluiten, of op de kabel die vanuit de schakelaar naar de mistlichten voor gaan. Is er een reden waarom bijna iedereen een los schakelaartje inbouwd? In het dashboard gaat dan namelijk het mist licht lampje aan wat naar mijn inziens voldoende moet zijn om de bestuurder te attenderen dat het mistlicht aan is.
Voor de zijknippers wil ik een heel klein rood led lampje inbouwen wat enkel te zien is als je het aanzet. Is er iemand die zo'n klein ledlampje kent?
Groet,
Remy
Voor de zijknippers wil ik een heel klein rood led lampje inbouwen wat enkel te zien is als je het aanzet. Is er iemand die zo'n klein ledlampje kent?
Groet,
Remy
Remy,
Je zou perfect de schakelaar voor de voorste mistlichten kunnen gebruiken. Echter het controlelampje in de schakelaar is groen i.p.v. oranje, en daar doen ze moeilijk over. Zijknipprlichten mogen enkel oranje of wit zijn en moeten dezelfde kleur hebben als je voorste knipperlichten.
Bernie
Je zou perfect de schakelaar voor de voorste mistlichten kunnen gebruiken. Echter het controlelampje in de schakelaar is groen i.p.v. oranje, en daar doen ze moeilijk over. Zijknipprlichten mogen enkel oranje of wit zijn en moeten dezelfde kleur hebben als je voorste knipperlichten.
Bernie
Okee, helder!Bernie schreef:Remy,
Bernie
Bedankt Bernie.
- Jiggy
- Donateur 2014
Laat die zijknippers nou...je kan ze er altijd nog opzetten als ze moeilijk doen, ik heb er echt nog nooit een opmerking over gehad.
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
V8 custom Supercharged - When the clutch drops, the bullshit stops
+1 ik zou die zijknippers gewoon weglaten
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Ik ga het dan gewoon proberen zonder zij knippers.
Wel het mist achterlicht dus?
Ik heb in een andere post op dit forum gelezen dat de handigste manier (als je niet voor draadloos wilt gaan) de Plus van het achterlicht pakken, draad naar de schakelaar trekken (mag deze schakelaar ook in het midden console (waarvan de klep dicht kan?)) en terug naar de plus van de het lampje (achteruit rij licht). Mag ik gewoon een rood lampje in een het transparante achterlicht doen?
Weet iemand wat de kosten zijn als ze de auto niet goedkeuren?
Groet,
Remy
Wel het mist achterlicht dus?
Ik heb in een andere post op dit forum gelezen dat de handigste manier (als je niet voor draadloos wilt gaan) de Plus van het achterlicht pakken, draad naar de schakelaar trekken (mag deze schakelaar ook in het midden console (waarvan de klep dicht kan?)) en terug naar de plus van de het lampje (achteruit rij licht). Mag ik gewoon een rood lampje in een het transparante achterlicht doen?
Weet iemand wat de kosten zijn als ze de auto niet goedkeuren?
Groet,
Remy
- DanielSmit
Over het algemeen zijn de kosten van afkeur, de kosten van die keuring + de kosten van nogmaals een keuring.
Dus niet echt schokkend.
Dit was in ieder geval zo in de garages waar ik heb gewerkt.
Dus niet echt schokkend.
Dit was in ieder geval zo in de garages waar ik heb gewerkt.
Gewoon omdat het kan :)
- Jiggy
- Donateur 2014
ja, dat heb ik ook. Bij mij is de linkse volgens mij het mistachterlicht en de rechtste het achteruitrijlicht.DuMees schreef:Mag ik gewoon een rood lampje in een het transparante achterlicht doen?
Sterker nog, je kan er zelfs een likje verf overheen doen of zo'n rood kapje, dan nog is het prima.
2007 Mustang Shelby GT Supercharged CSM No. 07SGT1197
Ik heb ook linker achteruitrijlicht als mistlamp.
Wel rood gekleurd.
Toen ik voor keuring ging had ik afkeur omdat er geen controlelamp was.
Deze moet branden als mistachterlicht aan is.
Dus nu schakelaar met lampje.

En is dit wat voor je?
http://www.ebay.com/itm/2010-2014-Ford- ... iR&vxp=mtr
Wel rood gekleurd.
Toen ik voor keuring ging had ik afkeur omdat er geen controlelamp was.
Deze moet branden als mistachterlicht aan is.
Dus nu schakelaar met lampje.

En is dit wat voor je?
http://www.ebay.com/itm/2010-2014-Ford- ... iR&vxp=mtr