Fraai!WietseH schreef:Gisteren de winterbanden weer omgeruild voor de zomerset, ziet er toch een stuk beter uit![]()
Ik ga komend weekend hetzelfde doen. Standaardwielen vervangen door de zwarte 20 inch jongens. Ik heb al plezier vooraf.
Moderator: Shelby GT-H
Fraai!WietseH schreef:Gisteren de winterbanden weer omgeruild voor de zomerset, ziet er toch een stuk beter uit![]()

Dat kan ik mij voorstellen, lijkt toch een stuk beter!Petertje60 schreef:Fraai!WietseH schreef:Gisteren de winterbanden weer omgeruild voor de zomerset, ziet er toch een stuk beter uit![]()
Ik ga komend weekend hetzelfde doen. Standaardwielen vervangen door de zwarte 20 inch jongens. Ik heb al plezier vooraf.
Komt goed!WietseH schreef:Dat kan ik mij voorstellen, lijkt toch een stuk beter!
Wel even een foto plaatsen he
Hij heeft gewoon een van die nieuwe 2016 Mustang Ikeas besteld in de USAchrisrombouts schreef:Holy shit Philip ! Wat ga je nu allemaal weer doen ?
Jou kennende zul je dat ondertussen wel al weten of gezien hebbenchrisrombouts schreef:Holy shit Philip ! Wat ga je nu allemaal weer doen ?
Lool, als ik dan wat onderdelen over heb stuur ik ze wel door naar jouNeko- schreef:Hij heeft gewoon een van die nieuwe 2016 Mustang Ikeas besteld in de USAchrisrombouts schreef:Holy shit Philip ! Wat ga je nu allemaal weer doen ?Alleen nog zelf in elkaar zetten
![]()
Emiel zou zeggen, watte ?? NU nog eens in het Nederlands ?philip schreef:Jou kennende zul je dat ondertussen wel al weten of gezien hebbenchrisrombouts schreef:Holy shit Philip ! Wat ga je nu allemaal weer doen ?![]()
Laatste upgrades, dan is bijna alles gedaan. Super Streetfighter trannie met circle D pro III Torque converter. Kooks long tube headers met high flow green cats en nog wat kleinere aanpassinkjes
Zoals beloofd...Petertje60 schreef:Komt goed!WietseH schreef:Dat kan ik mij voorstellen, lijkt toch een stuk beter!
Wel even een foto plaatsen he

Inderdaad. Of het metaal even plastidippen en dan het decklid er op. Maar iig het decklid er op.Mack schreef:Stukje zwart tape over het randje, en het decklid erop.