Beste forumleden,
Bij deze te koop de mustang van mijn recent overleden schoonvader, mustangman010.
Zoals al aangegeven zat dit er helaas aan te komen. Jullie zijn waarschijnlijk goed bekend met deze wagen en de specificaties maar hieronder nog een overzicht. Mocht ik onwaarheden hebben neergezet hoor ik het graag
Unieke Ford Mustang - Southern California Special (SCS).
Slecht 600 van gemaakt en de enige in Nederland.
Vrij waarschijnlijk zelfs de enige in Europa.
Het betreft een uitvoering speciaal gemaakt door Ford voor een dealer in South California. De wagen komt uit 2006 en is in 2008 geïmporteerd.
Specificaties:
- 4.0 V6 Premium model
- Pony package
- Interieur upgrade package
- Ugrade stereo shaker 1000 systeem
- Kleur Tungsten Grey met racing stripes
- Mustang GT kofferbak spoiler
- Mistlampen
- Mustang GT schokdempers
- Mustang GT stabilisatiestang (swaybar)
- Mustang GT stuurinrichting
- 17" lichtmetalen velgen
- SCS badge op kofferbak
- Ongeveer 45.000 Miles gelopen
Sinds de auto in Nederland is zijn de volgende onderdelen nog toegevoegd:
- Officieel Ford Racing performance power pack upgrade kit met sport luchtfilter (c.a.i.), dubbele uitlaten met X-pipe en Pro-cal calibratie handcomputer. Ongeveer 15pk en 25nm winst t.o.v. origineel en stukken beter geluid.
- Steeda aluminium LCA's met poly bussen (Recent geplaatst).
- Afdekkappen motor in kleur auto.
- Side window louvres in kleur.
- Raxiom Gen5 sequentiele LED achterlichten (originele achterlichten krijg je erbij)
Verdere bijzonderheden:
- OEM mustang gt velgen met winterbanden
- Recent twee nieuwe voorbanden geplaatst
Vraagprijs: €17.750
Voor foto's wil ik jullie graag doorverwijzen naar de marktplaats advertentie: http://link.marktplaats.nl/m1068683768
Ford Mustang - Southern California Special *SOLD*
Moderator: Shelby GT-H
Ford Mustang - Southern California Special *SOLD*
Laatst gewijzigd door Bozu op zo 04 sep, 2016 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ford Mustang - Southern California Special
Bump en prijsverlaging!
Bump en prijsverlaging
Topic mag dicht. Auto is verkocht. Gelukkig aan een liefhebber uit Rotterdam.
De beste persoon is geen lid van dit forum maar komt wel altijd naar de meetings in Poeldijk dus wie weet is de wagen daar nog eens te zien.
De beste persoon is geen lid van dit forum maar komt wel altijd naar de meetings in Poeldijk dus wie weet is de wagen daar nog eens te zien.
Kwam verkoop niet direct met verplicht lidworden van dit forum dan?Bozu schreef:Topic mag dicht. Auto is verkocht. Gelukkig aan een liefhebber uit Rotterdam.
Gefeliciteerd met de verkoop! Ik zal m'n ogen openhouden aangezien hij nog in Rdam rijdt.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE