Op dit moment heb ik de NL 18.2 plaat in een gewone USA plaathouder, maar er is veel frisse lucht tussen de onderkant van de plaat en de plaathouder.
Liever alles in geel, als dat kan?

Moderator: Shelby GT-H

520x110mm?Eric schreef:Wellicht kun je hier eens informeren:
https://www.kentekenmaken.nl/gele-kentekenplaat.html
Het derde type zou wellicht de juiste maat kunnen zijn.
Hou er wel rekening mee dat dergelijke platen geen GAIK nummer hebben en dat je er dus een boete voor kunt krijgen.
Dat is de eerste ja, maar er staan nog 3 andere formaten op die pagina.kapiteinlangzaam schreef:520x110mm?
Dat is een gewone NL kentekenplaat, toch?

Nee lijkt me niet. Beetje vreemd dit, ze laten 4 verschillende formaten zien op de plaatjes, maar je kan er maar 3 kiezen en net die 4e die misschien zou passen zit er niet bij. Dat gaat dus niet werken.kapiteinlangzaam schreef:Moet ik voor de motorfiets maat kiezen dan?
Ik zal morgen even kijken naar de maat voor de houder, een originele USA plaat heeft de afmeting van 152x304mm.kapiteinlangzaam schreef:Klinkt heel interessant.... goedkeuring is niet belangrijk. Als u kunnen 2x maken op metaal/bordje met reflecterende achtergrond en precies op maat van een USA houder - ik wil er twee bestellen
petersdappie schreef:Of een blanco gele plaat erachter, doen er vele![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat was in mijn post idd optie 2petersdappie schreef:Of een blanco gele plaat erachter, doen er vele![]()