Ondertussen mijn Nederlands wat bijgeschaafd
Wie kan mij helpen met transport van een autodeur van een Mustang,van Florida(Tampa) bij Henry Huisman naar Belgie of Nederland?!
De astronomische prijzen
Dank bij voorbaat.
Moderator: Shelby GT-H
Ton van Mustangcountry is daarin gespecializeerd...FiveO schreef:Dag iedereen,
Ondertussen mijn Nederlands wat bijgeschaafd![]()
Wie kan mij helpen met transport van een autodeur van een Mustang,van Florida(Tampa) bij Henry Huisman naar Belgie of Nederland?!
De astronomische prijzenvia airfreight zijn niet te betalen!Zijn er mensen die aan groupage container shipping doen?!Ik ben er niet zo familiair mee.
![]()
Dank bij voorbaat.
Het betreft ook slechts een deur, geen hele autoHamster schreef:Airfreight? Dat impliceert dat de auto per vliegtuig vervoerd wordt. Ja, dat is prijzig. Er zijn voldoende vervoerders die je een quote kunnen geven voor zeevracht, zoals uship.com
Is dat een persoon op dit forum of een bedrijf?!Graag een link aub!1970TwisterSpecial schreef:Het betreft ook slechts een deur, geen hele autoHamster schreef:Airfreight? Dat impliceert dat de auto per vliegtuig vervoerd wordt. Ja, dat is prijzig. Er zijn voldoende vervoerders die je een quote kunnen geven voor zeevracht, zoals uship.com
Ik heb geen idee hoeveel USA2NED nog doet mbt versturen van containers.
In het verleden waren ze ook sponsor van Mustang Valley, maar dat is een aantal jaar geleden ook gestopt toen ze verkast zijn naar Spanje.
Henny Lek misschien ?
Dank u!Eric schreef:http://www.lek-import-cars.nl
Zal ik direct doen!Gearz schreef:Stuur maar een mailtje met jouw plannen naar Richard Kuipers --> info@usa2you.nl
Dan komt het in orde voor de beste prijs.
Michel.