Zoals we hem kennen:

Rust zacht,
Eric
ps, ik zal ook proberen achterhalen wanneer uitvaart is.

Ondertussen weet ik al wat meer....okp schreef: do 14 dec, 2017 08:36 Pfff, ik las het deze morgen. Ik schrok ook behoorlijk. Ik kende Emiel persoonlijk al jaren, sinds de passie voor de Mustangs is begonnen. Hij is veel thuis geweest bij me en heeft me, zeker in het begin, veel tips kunnen geven. Hij was een wandelende encyclopedie.Ook in de winter kwamen we elkaar regelmatig tegen op Cars en Coffee, Kapellen en Winter on Wheels in Brasschaat. Hij was een man die genoot van het leven, zijn koffietje op een terrasje onder de schaduw van de kathedraal van Antwerpen en natuurlijk zijn Mustang. Woorden schieten hier tekort. Je zult zeker gemist worden Emiel!
![]()
Zoals we hem kennen:
Rust zacht,
Eric
ps, ik zal ook proberen achterhalen wanneer uitvaart is.
Klopt, Tweety had hij sinds 2010:
Ik hoop dat de gemeente iets van een uitvaart organiseert, zodat we daar naar toe kunnen gaan.Mack schreef: vr 15 dec, 2017 15:53Emiel was de opa van ons allemaal. En als ik het allemaal goed begrijp, waren wij zíjn familie.
Hier hetzelfdeAron66 schreef: wo 13 dec, 2017 21:22 Inderdaad een erg naar bericht, ik las het vanmiddag tijdens een opdracht, had de hele middag een brok in mijn keel. Meestal kwam ik hem 1 x per jaar tegen op Mustang Fever, altijd lachend, altijd vriendelijk. Je wordt gemist, Emiel!