Vrijdag ochtend rond half 9 op de rotonde barendrecht Carnisselande bij de shell een 2005+ Mustang GT. Rood met 2 witte strepen over de wagen. Volgens mij 1 van het forum
ArnoldH schreef: za 23 dec, 2017 16:18
Vrijdag ochtend rond half 9 op de rotonde barendrecht Carnisselande bij de shell een 2005+ Mustang GT. Rood met 2 witte strepen over de wagen. Volgens mij 1 van het forum
Come in Mitchie!!!
Jaaa dat kan maar 1 iemand zijn Op weg naar werk...
Maar ik moet zeggen Arnold, Ik heb jou helaas niet gespot in je blauwe monster.
Volgens mij heb ik beide monsters inmiddels een paar keer hier in de buurt gezien (Rotjeknor Zuid). De blauwe bij de benzinepomp aan de Charloisse Lagendijk.
Come in Mitchie!!!
Jaaa dat kan maar 1 iemand zijn Op weg naar werk...
Maar ik moet zeggen Arnold, Ik heb jou helaas niet gespot in je blauwe monster.
Die mustang is niet van mij. was dat maar zo...Ik reed met mn bedrijfsflat, een grijze mb sprinter
Petertje60 schreef: zo 24 dec, 2017 12:27
Volgens mij heb ik beide monsters inmiddels een paar keer hier in de buurt gezien (Rotjeknor Zuid). De blauwe bij de benzinepomp aan de Charloisse Lagendijk.
Petertje60 schreef: zo 24 dec, 2017 12:27