Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Moderator: Shelby GT-H
Is dat wel een klus die goed zelf te doen is als je er de tijd voor neemt? (als in: geen brug, alleen standaard gereedschap en niet al te ingewikkeld?)Mustengske schreef: ↑za 12 mei, 2018 08:54Gisteren de oliekeerring en O-ring vervangen van de gear selector shaft van de C4. Daar kun je wel een middag voor uittrekken.
Het is wel zo dat de computer bij uitlezen een storing staat vermeld omdat led niet herkend wordt door de computer. Soms kan je dashboard lampje ook gaan branden. Ik heb hetzelfde gehad;););)hoogie35 schreef:vandaag de Mustang voorzien van nieuwe LED interieur verlichting. Een hele verbetering met minder stroom.
Het is niet echt ingewikkeld. Met wat gezond boeren verstand kom je al een heel eind. En met een klein beetje technisch inzicht erbij krijg je het nog voor elkaar ook. Voor wat het werk inhoud, in hoofdlijnen:sjirafje schreef: ↑za 12 mei, 2018 15:01Is dat wel een klus die goed zelf te doen is als je er de tijd voor neemt? (als in: geen brug, alleen standaard gereedschap en niet al te ingewikkeld?)Mustengske schreef: ↑za 12 mei, 2018 08:54Gisteren de oliekeerring en O-ring vervangen van de gear selector shaft van de C4. Daar kun je wel een middag voor uittrekken.
en heb je dat ook op kunnen lossen (behalve de oude lampjes er weer inHet is wel zo dat de computer bij uitlezen een storing staat vermeld omdat led niet herkend wordt door de computer. Soms kan je dashboard lampje ook gaan branden. Ik heb hetzelfde gehad;););)
Nou, dat is zéker het geval. Het heeft tenslotte geen zin om de pony op te leuken als de basis niet goed is. Jan is precies de 'professional' die ik zocht: niet met (kostbare) kunstgrepen aan de slag om alleen symptomen te bestrijden maar gewoon met een sleuteltje 10 en een klein schroevendraaiertje het circus laten lopen zoals het hoort. Geduld, logisch redeneren en de nodige 'test runs'
Zo lekker simpel en dan zo effectief!!!Big_fun_58 schreef: ↑za 07 jul, 2018 21:16
Op gehoor en met behulp van een vacuummeter de ontsteking, gasinstallatie en caburateur afgesteld.