Even wat meet background: mijn eerste cabrio was een nieuwe (lease) MG F maar die werd later helaas opgevolgd door saaie(re) leasebakken. Dus meerdere keren een hobbytimer ernaast gereden, waaronder een New Mini John Cooper Works 211pk, 2x een Alfa Romeo Spider met het busso V6 12v motorblok, een Audi TT Quattro 225pk, een classic Mini Cooper 1.3mpi en ook nog eens een kleine restauratie van een MG F gedaan voor de sweet memories.
Momenteel staat de garage vol met een Harley Davidson VRod Muscle waar ik veel toerritten op rijd sinds ik de 40 gepasseerd ben. Ook een 2e VRod in CVO Screamin’ Eagle uitvoering in herstel staan (was een uniek exemplaar, schademotor uit Duitsland) en nog een 1982 Caferacer Yamaha XV750 in afbouw staan.
Na een zomerse family roadtrip langs de westkust van de USA nu toch ook definitief een Mustang cabrio op de korrel staan.
Eentje importeren uit de USA lijkt me wel wat, maar ik heb het geduld niet om op de inscheping enzo te wachten. Nu zag ik op Marktplaats een leuke rode V6 uit 2006 staan voor weinig waarvan de BTW en invoerrechten al betaald zijn.
Ben dus benieuwd hoeveel werk en euri het ongeveer kost om die op NL kenteken te krijgen. Wat is jullie advies voor mij?