Bedankt voor alle reacties!
Zoals Ted zegt laat de advertentie een hoop vragen open. Het VIN is net niet te lezen op de foto inderdaad. Anders had Michel inmiddels alles over de auto geweten, begrijp ik uit eerdere topics
Die meegespoten spatbordbouten vielen me ook op ja. Dat zie ik bij veel auto's die worden aangeboden. Bij een goede respray gaan die er toch echt wel af.
Die achteras is wel echt verdacht.
Leder lijkt me inderdaad onzin, ziet eruit als standaard vinyl. Die airco is ook nogal vreemd ja. Afplakken op de genoemde plekken is ook niet netjes. Het spuitwerk lijkt dus op z'n best een vraagteken.
Alles origineel hoeft niet, het gaat natuurlijk wel om auto's van meer dan 50 jaar oud. Maar een beetje kwaliteit moet toch kunnen?
Van de handelaren die hier vaak worden aangeraden, heeft alleen moviecars nu een Mustang staan die op zich geschikt zou zijn en goed lijkt (ook die meegespoten spatbordbouten zo te zien), maar poppy red is me echt te oranje.
Dakloos schreef: wo 03 apr, 2019 21:57
mymustang schreef: wo 03 apr, 2019 21:04
Matching numbers en goede staat, haal de centen maar boven zou ik zeggen.
Voor bijna 23000 euro moet je toch een hele mooie 65-66 Mustang coupe kunnen vinden!
Dat zou ik ook denken!
Voor rond de 20.000 vind ik het aanbod dat er is toch niet heel sterk. Vaak dingen op de foto's waarbij ik als leek zelfs al denk: huh, da's niet zoals het zou moeten zijn.