Ik heb de OM er even op nagelezen en '20' is het benzineverbruik gebaseerd op de laatste 20 minuten.
Moderator: Shelby GT-H

Ja, dat zit ergens bij Settings. Ik weet zo niet meer waar want ik heb deze hele klokkenwinkel er uitgehaald en vervangen door een compleet LCD paneel uit het faceliftmodel.
oh, kan dat zo maar? IntressantEric schreef: ma 23 mar, 2020 10:26Ja, dat zit ergens bij Settings. Ik weet zo niet meer waar want ik heb deze hele klokkenwinkel er uitgehaald en vervangen door een compleet LCD paneel uit het faceliftmodel.
Laatst kreeg ik bij mij daily de motorklep niet meer open, ook een gortdroog schanier.keesie25 schreef: vr 06 mar, 2020 19:50 Ik merkte bij het installeren van die telescopen dat het mechanisme om de motorkap te open/sluiten gortdroog was. Ik heb er maar hier en daar wat vet op gedaan. Ik hoop te horen wat anderen ervan vinden, en dat zijn er toch flink wat.
Nou niet zomaar, je moet diverse onderdelen vervangen en het nieuwe cluster moet geprogrammeerd worden op het chassisnummer en de specifieke specs van jouw auto, maar het kan wel
De Amerikaanse Octane 87 staat, ongeveer, gelijk aan wat wij noemen Euro 91 (RON 91)keesie25 schreef: zo 22 mar, 2020 22:36 Vervolgens worden 'storage compartments' besproken. Dubbele bekerhouders, klep tussen de voorstoelen, waarin wat bergruimte ook een USB ingang
Vervolgens 'starting and stopping the engine, en 'fuel and refueling'. Over dat laatste dus het volgende: de OM is US georienteerd, en houd dus geen rekening met onze benzinesoorten. Er wordt aangeraden om benzine te tanken met een octaangehalte van 87 of meer.