Is dit iets om aan te schaffen!

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

Johanc

Re: Is dit iets om aan te schaffen!

Bericht door Johanc »

Ik heb liever een technisch goede dan een blinker met veel mankementen.
peer

Bericht door peer »

Ik vind dat (persoonlijk) een gevaarlijke gedachte.
Lakwerk mooi krijgen is een dure en lastige klus. En bij een 50+ oldtimer is een technische staat altijd iets om met een korrel zout te nemen. De motor, waterpomp enz kan zomaar stuk gaan. Reparatie is vaak goedkoop te doen. Remmen enz, nu kan het goed zijn, na de winter kan ineens een cilinder lekken en kan je de boel laten reviseren.

Technische dingen kan je stuk voor stuk opknappen, lak is iets wat je in 1 keer moet aanpakken.

Als ik nog zou moeten kiezen kocht ik eerder een technisch slechte die perfect in de lak staat dan andersom.
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

sjirafje schreef: za 20 jun, 2020 18:39 Amerikaans spuitwerk is voor de een wel acceptabel en voor de ander niet. Van een afstandje zie je het verschil meestal niet, maar van dichtbij zie je dat delen afgepakt zijn geweest in plaats van verwijderd en na het spuiten weer terug gemonteerd of zelfs gewoon overheen gespoten.
Inderdaad :( ! Delen die in een paar minuten af te plakken zijn niet afplakken zoals onderstaande deurvanger. Nog erger: een in de kleur meegespoten deurschakelaar. Ooit een keer voor een 65'er fastback wezen kijken waar de knipperlichten meegespoten waren!!

Afbeelding
Erwin

1966 convertible
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”