Bedankt voor de aanmoedigende berichten, die kan ik wel gebruiken!! Inmiddels gaan we nu via de bestuurderszijde naar voren. De vloerdelen zitten erin. Welliswaar nog gepuntlast, dichtlassen doen we op een later moment als alles erin zit. De Torquebox zit er ook in en is wel helemaal vastgelast. Die gaat geen kant meer uit. Uiteindelijk besloten om rechter binnen voorscherm ook maar te vervangen. Wilde eerst alles uitkloppen, maar het was in zo'n slechte staat dat we maar gelijk vervangen hebben.
Het buitenvoorscherm is een drama. Man man man past voor géén meter..........
Klap op de vuurpijl even onoplettend geweest en het scherm flikkert op de grond, resultaat is deuk erin en de punt die bij het raam komt ingedeukt is..... kunnen het uiteindelijk wel weer recht kloppen, maar was niet nodig geweest. Afgelopen dinsdag weer even een dip momentje gehad.
Hele avond gewerkt en eigenlijk geen voortgang geboekt....
In het weekend een you tube filmpje gevonden (lang leven you tube!!!) over hoe een repro scherm passend te maken. Hij loopt tegen dezelfde issues aan als ik, hoef ik iig het wiel niet zelf uit te vinden.
Vanavond maar eens werk van maken.
Ondertussen van USA2YOU ook bericht ontvangen dat de laatste onderdelen, onderweg zijn naar hun loods. Een aantal maanden geleden een bestelling gedaan. Onderdelen voor de voorwiel ophanging, dikkere sway bar en een subframe connector. Plus nog wat kleinmateriaal zoals poly bushings enz.
Ze houden me erg goed op de hoogte van de status. Duurt zo lang omdat de leveranciers allemaal aangeven dat het door Corona komt en daardoor langer duurt. Het is niet anders. Voorlopig wacht ik met bestellen tot het weer wat rustig wordt in de VS. iig wel weer via USA2YOU. Erg tevreden over hun klantenservice en hoe ze je te woord staan!
Ik verwacht dat de Mustang straks een heel stuk strakker op de weg gaat liggen. Kan niet wachten!
Foto's van bovenstaande volgen snel