Het bloed kruipt waar het niet gaan kan... na eerder al 4 mustang versleten te hebben. Waaronder 2, 65rs een D code 4v 289. En een C code 2v 289. Beide een coupe. En beide blauw. Van de eerste nog steeds spijt dat ik die toen weg gedaan heb. Toen een 2005 GT handbak met een supercharger gekocht. Hartstikke leuk maar na een 1.5 jaar weer terug geruild voor weer een 65r coupe de c code.
Maar ook die weer na 2 jaar verkocht. En later weer een 2005 GT convertible gekocht. Ook weer verkocht want inmiddels een huis gekocht met een garage aan huis. En ja de wens voor een klassieker thuis was groot.
Dus na heel wat maanden marktplaats in de gaten te houden en meerdere wagens gezien te hebben kwam er een groot project langs. Maarrr helemaal gestraald en in de primer gespoten met 70% van de delen los naast de wagen. Okeee.. Gekeken en gekocht.
Dus nu die thuis staat in de garage op gemak eerst kijken wat er allemaal in de kratten zit en wat er los in ligt en sorteren maar.

Het dashboard heeft de vorige eigenaar los geslepen dus die moet ik weer vastleggen. Zit hier met tiewraps vast.

Doel is om er een leuke straat machine van te maken. Niet mooi wel leuk snel en hoop herrie. Voorlopig nog heel wat werk te doen. Op dit moment bezig met laswerkzaamheden. Dus binnenkort zal ik weer wat foto's plaatsen.
Ik probeer de foto's bij te houden hier.
Gr.mitch