Voor EU omgebouwde achterlampen vervangen door USA OEM

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
klaazzzzzz

Voor EU omgebouwde achterlampen vervangen door USA OEM

Bericht door klaazzzzzz »

Ik heb een USA import Mustang (Ecoboost 2018) die volgens zeggen eerst naar Duitsland is gegaan (Waar de lampen aangepast zijn met de buitenste balk als knipperlicht) waarna hij direct of later is geïmporteerd naar Nederland.

Ik wil nu de lampen vervangen door originele sequentials en heb die in de USA gekocht (OEM via Ebay).

Als ik de lampen echter inbouw dan branden alleen de binnenste twee balken bij dimlicht, de buitenste zijn uit. Het knipperlicht werkt in zijn geheel niet bij deze lampen. Schijnbaar is er meer aangepast dan de lampen.

Komt dit jullie bekend voor en zo ja, wie kan me meer vertellen?
Eric
Contacteer:

Re: Voor EU omgebouwde achterlampen vervangen door USA OEM

Bericht door Eric »

Als de OEM US units niet goed functioneren dan is het meest voor de hand liggende dat er met de kabelboom in de auto is gerommeld. Het herstellen daarvan naar de originele staat zou dan de oplossing moeten zijn. Als je er niet uit komt zou ik je aanraden even bij Hennie Lek langs te rijden. Die heeft dit soort auto's vrijwel dagelijks over de vloer en heeft inmiddels alle mogelijke kabelboomverkrachtingen wel eens gezien.

Als het de kabelboom niet is dan zouden ze er in theorie ook een export spec body control module in kunnen hebben gezet, want het gedrag dat je beschrijft komt wel overeen met de wijze waarop de export spec lichtunits normaal gesproken functioneren. In dat geval ben je verder van huis, want dan zul je die module ook moeten vervangen.
marco529special

Bericht door marco529special »

Ik heb exact het zelfde probleem hebben we het ook al is over gehad, moet ook nog steeds bij Henny Lek langs ga ik toch is doen.
marco529special

Bericht door marco529special »

klaazzzzzz schreef: di 09 jul, 2024 11:35 Ik heb een USA import Mustang (Ecoboost 2018) die volgens zeggen eerst naar Duitsland is gegaan (Waar de lampen aangepast zijn met de buitenste balk als knipperlicht) waarna hij direct of later is geïmporteerd naar Nederland.

Ik wil nu de lampen vervangen door originele sequentials en heb die in de USA gekocht (OEM via Ebay).

Als ik de lampen echter inbouw dan branden alleen de binnenste twee balken bij dimlicht, de buitenste zijn uit. Het knipperlicht werkt in zijn geheel niet bij deze lampen. Schijnbaar is er meer aangepast dan de lampen.

Komt dit jullie bekend voor en zo ja, wie kan me meer vertellen?
Hoi mazzz is dit probleem inmiddels al opgelost bij jouw.
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”