Migi schreef: di 03 jun, 2025 15:51
Dat met die lage kmstand kan wel kloppen, maar ik kijk nog regelmatig in de states online
maar vind de prijs toch nog steed aan de forse kant, maar goed misschien heeft je buurman
connecties daar en die kunnen nog wel eens verrekte handig zijn.
Als ik persoonlijk mocht kiezen, zou het ik voor het model '13,'14 gaan, is net een nieuwer
type, en zitten daar die 5.0 coyoto motors niet in, iets moderner en doe koste hier wel gelijk
een klap duurder.
De mijne komt uit duitseland, daar over geschreven mee naar huis genomen, afspraak RDW
gemaakt, daar lopen ze hem even na, omdat er een geldige tuv opzat.
Die nemen zie hier gewoon over, papieren voor belasing in orde maken en klaar.
ik denk dat invoeren meen een honderdje of 3 gekost heeft alles bij elkaar.
En scheelt de mijne heeft ook maar 145.000 km gelopen
mijn buurman zegt hele goede contacten te hebben zelfs, waar hij al tientallen jaren zaken mee doet.
Ik heb al wel gezien dat vanuit de US de bijkomende kosten in NL voor mij (incl transport wat mijn buurman zei) ongeveer 3k zijn.
Ik las echter ook iets over spiegels die te vlak kunnen zijn ofzo, geen idee of dat bij mustangs ook een issue is of niet.
Knipperlichten lees ik dan weer van dat het niet moet, dan weer wel, ik zie er zonder en ik zie er met..... dat weet ik ook even niet meer nu.
een mode2013 of jonger zou ik graag hebben ivm de 5 liter coyote motor, maar dat kunnen we gewoonweg niet betalen. Dat hebben we er iig niet voor over, laat ik het zo zeggen.
En het is hobby, geen dagelijkse auto.
we gaan binnenkort kijken bij eentje en proefrijden. Dan weten we of we er echt 1 willen en gaan we prijsonderzoek doen icm onze buurman.
Wellicht heeft hij in duitsland ook goede contacten en hoeft hij niet uit de VS te komen, maar uit Duitsland....
Misschien zijn we wel dusdanig verliefd op de mustang die we gaan bekijken dat we echt die willen.... je weet maar nooit

Is er 1 met supercharger overigens, dus wel wat meer PK ook.