Geen bekende hier?BadBert schreef: wo 16 jul, 2025 09:52 Goed, de speurtocht naar een Paardje gaat gewoon rustig door.
Is dit een bekende hier?
https://www.autoscout24.nl/aanbod/ford- ... aign=share
ikzelf twijfel. Ik dacht dat ik deze al eerder te koop had zien staan met foto's van de stoelen, en die waren flink versleten....
Heb dus om foto's van het interieur gevraagd.
...
Vind hem persoonlijk wel mooi, kleuren combi met interieur ook. Velgen niet 100% mijn smaak (maar meer omdat ik zwarte velgen nooit echt super vind), al staat het onder deze wel netjes. Mooie achterlichten ook.
heb contact gezocht met de verkoper:
- interieur lijkt netjes, krijg nog 1 extra foto.
- er zit een lelijke kras op het rechter achterpaneel. Geen grote ramp, wel iets wat gefixt moet worden.
- originele achterlichten zitten er nu in. Weet nog niet waarom, maar die van de foto's zitten er wel bij. Wellicht keuring (vind ik niet zo erg)
1 ding viel me wel op op de foto's.... wat je niet ziet in de advertentie: het is een automaat (in de advertentie staat handgeschakeld, maar had me al bedacht dat een handbak ook mag).
eens met het vrouwtje overleggen of we daar binnenkort kunnen kijken. Staat best een eindje weg voor mij, en we hebben het tot onze vakantie (vertrekken 28 juli voor 2 weken) best druk.... maar goed, we zien het wel even