Nieuw hier en vraag: Wie kan mij helpen aan een mooie uitlaat voor een Inline 6 uit 1966

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1964 1/2 tot 1973

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
MSG

Nieuw hier en vraag: Wie kan mij helpen aan een mooie uitlaat voor een Inline 6 uit 1966

Bericht door MSG »

Dag allen, ben nieuw hier op het forum. Ik heb onlangs een leuke Mustang coupe 6 cilinder gekocht met een manual 3 speed. Uiterlijk niet strak in de lak maar er is best wel veel aan vernieuwd de laatste jaren (reed in 2023 nog rond in de USA) en ik wil hem eerst uiterlijk gewoon “ruw” laten maar technisch wel in orde hebben. Hij moet nog ingevoerd worden. Ben daarvoor nu eerst daarvoor het benodigde aan het doen. Heb de startmotor bendix vervangen, Zbar bushings etc gedaan, achterruitrijschakelaar gemonteerd, claxons vervangen en bedrading op verschillende plekken beter gemaakt, olie en filterwissel en nog veel meer kleine dingen. De orignele uitlaat lijkt nog gemonteerd met veel uitlaatsmeersels maar is lek, ook bij het uitlaatspruitstuk. Ik wil graag een dual header installeren (ebay versie) en een verse uitlaat die het geluid ook mooier maakt (in feite een v8 uitlaat a la Flowmaster 40’s denk ik aan. Nu kan ik er een in delen met klemmen kopen bij Mustangclinics (voor 520 euro ca) en daar red ik me vast uiteindelijk wel mee als het uitlaatspruitstuk een beetje los wil komen (bouten dan mn). Maar vraag me af of ik niet voor een zelfde bedrag een liefhebber kan vragen een gelaste uitlaat voor mij te maken/te monteren. EPS heb ik al gevraagd maar die denkt vanaf de header voor ca 2k een te kunnen maken, dat is me te gortig aangezien ik de Mustang een beetje leuk betaalbaar te houden. Iemand tips of zelf interesse om voor een leuk prijsje iets aan te kunnen bieden? Zag ook Jaco die iets aanbood, die zal ik ook even een berichtje sturen. Dit voor nu en excuus voor de lap tekst maar dacht ik moet mezelf ook even voorstellen..
mustangman
Contacteer:

Re: Nieuw hier en vraag: Wie kan mij helpen aan een mooie uitlaat voor een Inline 6 uit 1966

Bericht door mustangman »

Welkom op het forum :welcome1: Goed te horen dat er weer een klassieke Mustang bij komt op de Nederlandse wegen 8)
Ik kan je helaas niet helpen in de zoektocht naar een uitlaatsysteem.
O,ja en wij zijn gek op foto’s (van je Mustang) :lol:
Mustangman

Fastback GTA 1967
California Special 1968 For $ale
GT350 1966 recreation $old
Shelby GT350 1968 $old
CJ 428 1968 1/2 $old
Fastback GT 1968 $old
Boss 302 1970 $old
GT 2005 $old
Coupe 1995, $old
GT coupe 1965 $old